چشمکِ محسن هاشمی به قالیباف، واکنش حناچی چشمکِ محسن هاشمی به قالیباف، واکنش حناچی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / چشمکِ محسن هاشمی به قالیباف، واکنش حناچی

چشمکِ محسن هاشمی به قالیباف، واکنش حناچی

برترین‌ها: با ورود قالیباف به مجلس، توجهات به او دوباره بالا رفته. بسیاری معتقدند که او یکی از گزینه‌های ریاست مجلس در دوره آینده است و برای همین نزدیکی یا دوری به او می‌تواند بر شرایط جریان‌ها و چهره‌های سیاسی تاثیرگذار باشد.

اصلاح‌طلبان در این شرایط بر پرونده‌هایی تاکید می‌کنند که رسیدگی به آنها می‌تواند شخصیت و وجاهت قالیباف را خدشه‌دارتر کند. در حالی که هواداران او مدام در تلاش‌اند تا کارهایی را که در زمان او انجام شده برجسته کنند و او را به عنوان یک مدیر جهادی شایسته مسئولیت‌های بالاتر نشان بدهند.

چشمکِ محسن هاشمی به قالیباف، واکنش حناچی

اتفاقی که تا امروز از صندوق‌های رای ممکن نشده و او با شکست‌های سنگینی که پذیرفته مدام با «نه» بزرگی از سوی رای‌دهندگان مواجه بوده. در این میان به نظر می‌رسد اظهارات رییس شورای شهر تهران چشمکی به قالیباف است و نوعی حمایت زیرپوستی از اوست. محسن هاشمی، رییس شورای شهر درروزهای گذشته در برنامه زنده تلویزیونی قالیباف را دارای جسارت دانست چون اتوبوس های بی‌آرتی را غیرقانونی وارد کشور کرده.

اما شهردار امروز تلویحا جواب او را داده است. حناچی در سرمقاله امروز همشهری نوشته است: «قانون گریزی جسارت نیست، جسارت واقعی ایستادگی در برابر بازی با سرنوشت شهروندان است.» رییس شورای شهر تهران پیش از این هم نشان داده که برای اصلاح‌طلبان سیاستمداری غیرقابل اعتماد است و مدام با اظهاراتش حساب خود را جدا کرده.

مثال این رفتار را باید در موضع‌گیرهای او نسبت به «زیست شبانه» تهران، ۹ دی، تایید ضمنی لزوم شنود شهروندان، فتنه و… دید. و باید دید این بازی تا کجا ادامه خواهد داشت و محسن هاشمی آینده سیاسی خود را به اصولگرایان بیشتر گره خواهد زد یا راهی دیگر در پیش خواهد گرفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فرزاد مجیدی: با قاسمی‌نژاد به توافق رسیدیم اما...

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *