چهارمین شکست پیاپی شاگردان آلکنو در لیگ ملت‌ها چهارمین شکست پیاپی شاگردان آلکنو در لیگ ملت‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / چهارمین شکست پیاپی شاگردان آلکنو در لیگ ملت‌ها

چهارمین شکست پیاپی شاگردان آلکنو در لیگ ملت‌ها

ایسنا: تیم ملی والیبال ایران در دور یازدهم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف برزیل رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

تیم ملی والیبال مردان ایران در یازدهیمن دور از رقابت‌های لیگ ملت‌ها، چهارشنبه ۲۶ خرداد از ساعت ۲۳.۳۰ به مصاف برزیل قدرتمند رفت و ۳ بر یک مغلوب شد.

چهارمین شکست پیاپی شاگردان آلکنو در لیگ ملت‌ها

بلندقامتان ایران در حالی مقابل برزیل صف آرایی کردند که در ۱۰ بازی گذشته مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیده و به ژاپن، روسیه، صربستان، آلمان و استرالیا بازی را واگذار کردند.

تیم ملی والیبال برزیل سال‌ هاست که در رده نخست جهان قرار دارد و در این مسابقات هم با ترکیب تا دندان مسلح پا به میدان گذاشته است. بلندقامتان برزیل با ثبت ۹ پیروزی و یک شکست در رده نخست لیگ ملت های والیبال قرار دارند و این درحالی است که تیم ملی والیبال ایران با پنج پیروزی و پنج شکست در رده هشتم این مسابقات ایستاده است. فرانسه تنها تیمی بوده که در این دوره از مسابقات موفق شده برزیل را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست دهد.

در ۱۰ بازی اخیر این دو تیم، تیم ملی والیبال برزیل موفق شده ۹ پیروزی کسب کند و سهم برد ایران تنها یک پیروزی در سال ۲۰۱۴ (مسابقات لیگ جهانی) بوده که با نتیجه ۳ بر ۱، بازی به سود ایران تمام شده است.

بلندقامتان ایران با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابرکاظمی و آرمان صالحی (لیبرو) مقابل برزیل صف‌آرایی کردند.

ست اول: ایران ۱۹ – ۲۵ برزیل

در امتیاز ۳ به سود برزیل، رالی زیبایی بین تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال برزیل شکل گرفت که در آخر ملی پوشان برزیل موفق شدند امتیاز این توپ را کسب کنند.

در امتیاز ۴ به سود ایران، میثم صالحی توانست از سرویس مستقیم برای ایران پوئن کسب کند.

در ابتدای این ست، ملی پوش برزیل سرویس را خراب کرد تا نتیجه ۷-۶ به سود برزیل شود.

حتما بخوانید:  روحانی: دولت را در شرایط سخت تحویل گرفتیم

والیبالیست های ایران که با لباس سورمه ای مقابل تیم ملی برزیل با لباس زرد قرار گرفته بودند، در ابتدای این ست با نتیجه ۱۰-۸ از حریف خود عقب افتادند.

سرویس های سرعتی صابر کاظمی، دریافت را برای ملی پوشان والیبال برزیل سخت کرده بود به طوری که برزیل همچنان با امتیاز ۱۱-۱۰ از ایران پیش بود.

در امتیاز ۱۲ به سود برزیل، داور امتیاز توپ را به سود برزیل اعلام کرد که با عصبانیت آلکنو همراه بود و صحبت های سرمربی روس با داور تاثیرگذار نبود تا نتیجه ۱۲-۱۰ به سود بلندقامتان برزیل شود.

در ادامه این ست، برزیل تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۱۵-۱۰ از ایران پیش بیفتد و همین موضوع باعث شد آلکنو عصبی شود.

در اواسط ست اول این دیدار، جواد کریمی و بردیا سعادت وارد میدان شدند تا شاید نتیجه به سود ایران تغییر کند.

اسفندیار که در انتهای این ست وارد میدان شد، با سرویس های قدرتی کار را برای تیم ملی برزیل سخت کرد تا اختلاف کمتر شود و نتیجه ۲۳-۱۹ به سود ملی پوشان برزیل شود.

ملی پوشان ایران در این ست پر اشتباه ظاهر شده و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ مقابل برزیل شکست خوردند.

ست دوم: ایران ۲۵ – ۲۳ برزیل

دو تیم در ابتدای ست دوم، پایاپای پیش رفته به طوری که تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال برزیل در امتیاز ۳ برابر شدند.

سرویس های سرعتی صابر کاظمی در این ست هم کار را برای تیم ملی والیبال برزیل سخت کرده بود تا ایران با امتیاز ۴-۳ پیش بیفتد.

بلندقامتان ایران در ادامه ست دوم، موفق تر از برزیل بوده و توانستند با نتیجه ۶-۴ از حریف پیش بیفتند.

در امتیاز ۸ برای ایران، سید محمد موسوی توانست از سرویس مستقیم امتیاز کسب کند.

در امتیاز ۶ به سود برزیل، رالی زیبایی بین تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال برزیل شکل گرفت که در آخر امتیاز این توپ به نام برزیل ثبت شد.

حتما بخوانید:  بذرپاش: زیباترین دوران زندگی‌ام در بسیج بود

در ادامه کار، برزیل توانست اختلاف امتیاز را جبران کند تا دو تیم در امتیاز ۱۰ برابر شوند. علی اصغر مجرد در امتیاز ۱۲ به سود ایران بازیکن برزیل را تک دفاع کرد تا نتیجه ۱۲-۱۰ شود. بلندقامتان برزیل بار دیگر اختلاف امتیاز را جبران کرده تا دو تیم در امتیاز ۱۳ برابر شوند.

سعید معروف در ست دوم نقش رهبری را به خوبی به اجرا درآورد تا ایران با نتیجه ۱۶-۱۴ از برزیل پیش بیفتد.

برزیل در این ست کوتاه بیا نبود و توانست دوباره به بازی برگردد تا تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال برزیل در امتیاز ۱۷ برابر شوند.

در انتهای این ست، تیم ملی والیبال ایران موفق شد با نتیجه ۲۳-۲۲ از برزیل پیش بیفتد تا سرمربی برزیل مجبور شود وقت استراحت بگیرد.

صابر کاظمی در پوئن ۲۴ موفق شد امتیاز مستقیم از سرویس به دست آورد تا دوباره سرمربی برزیل تایم استراحت بگیرد.

در پایان کار در ست دوم تیم ملی والیبال ایران تیم برتر میدان بود و با تک دفاع توانست برزیل را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد.

ست سوم: ایران ۱۹ – ۲۵ برزیل

در این ست تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال برزیل پایاپای پیش رفتند به طوری که دو تیم در امتیاز ۲ برابر شدند.

نیمکت نشین های تیم ملی والیبال ایران در این ست تصمیم گرفته که بلندقامتان ایران را تشویق کنند. میثم صالحی در امتیاز ۴ به سود ایران توانست پوئن مستقیم از سرویس را به نام خود ثبت کند.

سرویس های تیم ملی والیبال برزیل در ست سوم کار را برای ایران سخت کرده بود تا در امتیاز ۹-۶ به سود برزیل، آلکنو وقت استراحت گرفت.

در ادامه کار، تیم ملی والیبال برزیل برتر از تیم ملی والیبال ایران کار کرد و توانست ۱۴-۱۰ از ایران پیش بیفتد.

اشتباهات فردی تیم ملی والیبال ایران در اواسط ست سوم زیاد شده بود تا ایران با نتیجه ۱۶-۱۲ از حریف عقب بیفتد.

برزیل در اواسط این بازی سرویس های زیاد را از دست داد تا نتیجه ۲۰-۱۷ همچنان به سود برزیل باشد.

حتما بخوانید:  بخشی از پایان مجموعه پایتخت لو رفت

والیبالیست های برزیل در این ست تیم برتر میدان بودند و توانستند ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹شکست دهند.

ست چهارم: ایران ۲۱ – ۲۵ برزیل

در ست چهارم، آلکنو تصمیم گرفت جواد کریمی، رضا عابدینی و بردیا سعادت را به میدان آورد.

در این ست هیچ یک از دوتیم دست از تلاش نکشید تا دو تیم در امتیاز ۳ برابر شوند.

سرویس های برزیل در ست چهارم سرعتی زده می‌شد و این نوع سرویس دریافت را برای ایران سخت کرده بود. با این تفاصیل ایران با نتیجه ۸-۴ از برزیل عقب افتاد.

در ادامه این ست، تیم ملی والیبال برزیل برتر از ایران عمل کرد و موفق شد نتیجه را ۱۲-۸ به سود خود کند.

اشتباهات بلندقامتان ایران در اواسط ست چهارم بسیار زیاد شده بود به طوری که آلکنو در امتیاز ۱۴-۸ وقت استراحت گرفت.

برزیل در این ست کم اشتباه ظاهر شد و توانست با نتیجه ۱۶-۸ از ایران پیش بیفتد.

اسفندیار موفق شد در امتیاز ۱۳ به سود ایران، از سرویس مستقیم پوئن کسب کند.

در امتیاز ۱۸-۱۴ به سود برزیل، سرمربی برزیل تصمیم گرفت برای وقفه در بازی تعویض کند اما موفق نبود چرا که ایران امتیاز ۱۵ را کسب کرد.

دریافت های آرمان صالحی در اواسط این ست باعث شد تمرکز تیمی برزیل بهم بریزد چرا که توپ‌ها به خوبی به پاسور می‌رسید و ملی پوشان در حمله موفق بودند.

در پوئن ۱۶ به سود ایران، رالی زیبایی بین دو تیم شکل می‌گیرد که در آخر بردیا سعادت امتیاز توپ را به نام ایران ثبت می‌کند.

جوانان والیبال ایران در انتهای ست چهارم موفق شدند اختلاف را کم کرده تا نتیجه ۲۰-۱۹ به سود ایران شود.

برزیل که یکی از قدرت های جهان محسوب می‌شود در یک بازی کم اشتباه موفق شد ایران را در ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ شکست دهد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *