ژن خوب باعث جابجایی زمان پخش یک سریال شد ژن خوب باعث جابجایی زمان پخش یک سریال شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ژن خوب باعث جابجایی زمان پخش یک سریال شد

ژن خوب باعث جابجایی زمان پخش یک سریال شد

برترین‌ها: یاسر جبرائیلی، تحلیلگر اصولگرا در پستی اینستاگرامی نسبت به اینکه صداوسیما بعد از پخش اذان وقتی را برای نماز خواندن ببیندگان تلویزیونی اختصاص نمی‌دهد انتقاد کرد.

وی در این باره نوشت: 

امروز وقت اذان ظهر سید حسین ۱۱ ساله ما ناراحت بود از اینکه از یک طرف سریال ساختمان پزشکان در حال پخش است و دوست دارد تماشایش کند و از طرف دیگر می‌خواهد نماز اول وقت بخواند. گفتیم سریال رو ببین بعد نماز می‌خونی. پای سریال نشست، ما نماز خوندیم و سفره نهار انداختیم. نهارش را نخورد، تلویزیون را هم خاموش کرد و رفت نماز خواند، اما اعصابش خرد بود.

ژن خوب باعث جابجایی زمان پخش یک سریال شد

کنار کشیدم و گفتم چیه بابا؟ گفت تا اذان تموم میشه بقیه سریال رو پخش می‌کنن فرصت نماز خوندن نذاشتن. گریه کرد…

برخی شبکه‌ها مثل شبکه پویا درباره این مسئله مهم دقت دارند و رعایت می‌کنند، اما برای تعدادی دیگر از شبکه‌ها یا اساسا این مسئله اهمیت ندارد، یا در تنظیم کنداکتور کاهلی و تنبلی می‌کنند و به تبعات کارشان واقف نیستند.

کودک و نوجوان در حال رشد برایش سوال پیش می‌آید چرا نماز اول وقت که اینقدر رویش حساسیت وجود دارد، برای صدا و سیما اهمیت ندارد؟ به نظرتان ذهن جوال و در حال رشد کودک و نوجوان چه پاسخی به این پرسش می‌دهد؟ تضادی که صدا و سیما میان علاقه فرزندان ما به یک سریال و خواندن نماز اول وقت ایجاد می‌کند، چه اثر تربیتی روی آنها می‌گذارد؟!

آقای احسانی مدیر شبکه نسیم پیام دادند و گفتند که این مسئله را از فردا حل خواهند کرد. ان‌شاءالله در تمامی شبکه‌ها و برنامه‌های صدا و سیما اصلاح لازم صورت گیرد. در کامنت‌ها درباره گاندو هم این اشکال مطرح شده بود. آقای فروغی نیز گفتند سعی می‌کنند با فاصله از اذان پخش کنند.

حتما بخوانید:  روایت امیرعبداللهیان از سوال کودکان درباره کره‌ای‌ها

بعد از این درخواست، ‏شبکه نسیم روز شنبه بعد از اذان حدود ۱۴ دقیقه پیام بازرگانی داشت و  بعد سریال ساختمان پزشکان را پخش کرد.

این قبول سریع درخواست فرزند این فعال اصولگرا در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشت و موجب انتقاد کاربران شد.

آنان اعتقاد داشتند مسئله ژن خوب که اصولگرایان در دوره روحانی و اصلاح طلبان برای انتقاد از آنان به کار می‌بردند در این دوره هم تکرار خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *