کامبک یونایتد و تحقیر بارسا؛ تورین تسخیر نشد کامبک یونایتد و تحقیر بارسا؛ تورین تسخیر نشد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کامبک یونایتد و تحقیر بارسا؛ تورین تسخیر نشد

کامبک یونایتد و تحقیر بارسا؛ تورین تسخیر نشد

ایرنا: لیگ قهرمانان اروپا با برتری بزرگ یوونتوس مقابل چلسی، ادامه قدرت‌نمایی بایرن‌مونیخ، تحقیر بارسلونا و بُرد منچستر با گل دقیقه ۹۵ «کریستیانو رونالدو» ادامه یافت.

کامبک یونایتد و تحقیر بارسا؛ تورین تسخیر نشد

هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب با برگزاری ۶ دیدار به اتمام رسید و از گروه E تیم مدعی بایرن‌مونیخ در خانه خود مقابل دیناموکیف با نتیجه پنج بر صفر به برتری دست یافت و ۶ امتیازی شد تا به صدرنشینی ادامه دهد.

کامبک یونایتد و تحقیر بارسا؛ تورین تسخیر نشد

«رابرت لواندوفسکی» ۲ مرتبه و «گنبری»، «لروی سانه» و «چوپو موتینگ» گلزنان بایرن بودند تا تیم تحت هدایت «ناگلزمن» به قدرت‌نمایی خود تداوم بخشد.

از همین گروه، بارسلونا که شرایط خوبی ندارد و در دیدار نخست هم به سه گل به بایرن باخته بود به میهمانی بنفیکا رفت و با ارائه نمایشی بسیار ضعیف با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا در آستانه حذف زودهنگام قرار بگیرد.

کامبک یونایتد و تحقیر بارسا؛ تورین تسخیر نشد

«نونیز» ستاره دیدار بود که ۲ گل به ارمغان آورد و «رافا سیلوا» دیگر گلزن بود تا بنفیکا چهار امتیازی شود. بارسلونا هم بدون امتیاز باقی ماند تا در آستانه وداع زودهنگام با این تورنمنت بزرگ قرار بگیرد. همچنین «ریک گارسیا» مدافع بارسلونا در دقیقه ۸۷ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

با توجه به اختلافات «خوان لاپورتا» رئیس باشگاه بارسلونا با «رونالد کومان»، بنظر می‌رسد این سرمربی هلندی با شکست سنگین مقابل بنفیکا در آستانه اخراج باشد.

از گروه F، منچستریونایتد انگلیس که نیاز مبرمی به برتری داشت در ورزشگاه مملو از تماشاگر «اولدترافورد» میزبان ویارئال بود و با گل دقیقه ۹۵ ستاره پرتغالی به برتری ارزشمندی رسید.

حتما بخوانید:  عزیزی‌ خادم از ریاست فدراسیون عزل شد

کامبک یونایتد و تحقیر بارسا؛ تورین تسخیر نشد

این دیدار از سرعت بالایی برخوردار بود و تیم‌ها موقعیت مناسبی داشتند و گل نخست نیز توسط «پاکو آلکارز» برای ویارئال به دست آمد. در ادامه کار تمرین شده منچستری‌ها با ضربه تماشایی «آلکس تلس» از پشت محوطه جریمه همراه شد تا گل تساوی ثبت شود.

تلاش شیاطین‌سرخ ادامه یافت و در دقیقه ۹۵ «کریستیانو رونالدو» از زوایه بسته توانست گل دوم و پیروزی منچستر را به ارمغان آورده و ورزشگاه را به مرز انفجار رساند.

در حساسترین دیدار و از گروه H، یوونتوس ایتالیا در تورین پذیرای چلسی انگلیس مدافع عنوان قهرمانی بود که این نبرد با پیروزی یک بر صفر میزبان همراه شد.

کامبک یونایتد و تحقیر بارسا؛ تورین تسخیر نشد

هرچند چلسی بر روند بازی تسلط بیشتری داشت اما این یوونتوس بود که با تک گل «فدریکو کیه‌زا» به بُرد رسید تا ۶ امتیازی شود. چلسی هم در امتیاز ۳ باقی ماند.

نتایج دیدارها بدین شرح است:

گروه E

بایرن‌مونیخ (آلمان) ۵ –  دیناموکیف(اوکراین) صفر

بنفیکا (پرتغال) ۳ –  بارسلونا (اسپانیا) صفر

گروه F

منچستریونایتد (انگلیس) ۲ –  ویارئال (اسپانیا) یک

پیش از این در همین گروه، آتالانتای ایتالیا با یک گل از سد یانگ‌بویز سوییس گذشت و چهار امتیازی شد.

گروه G

سالزبورگ (اتریش) ۲ –  لیل (فرانسه) یک

وولفسبورگ (آلمان) یک –  سویا (اسپانیا) یک

گروه H

یوونتوس (ایتالیا) یک –  چلسی (انگلیس) صفر

پیش از این در همین گروه، زنیت روسیه با حساب چهار بر صفر مالمو سوئد را شکست داد و نخستین بُرد خود را جشن گرفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *