کتک‌کاری پلیس با موتورسوار در شیراز تکذیب شد کتک‌کاری پلیس با موتورسوار در شیراز تکذیب شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کتک‌کاری پلیس با موتورسوار در شیراز تکذیب شد

کتک‌کاری پلیس با موتورسوار در شیراز تکذیب شد

ایرنا: کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در آن عنوان می شود که ماموران پلیس،فردی موتورسوار را در شهر صدرای شیراز کتک می زنند در صورتی که پلیس، کتک کاری بین ماموران و این فرد را تکذیب کرد.

راوی این کلیپ و متن‌های منتشر شده همراه این فیلم بیان می کنند که این موضوع در فلکه سنگی شهر جدید صدرا رخ داده و دو مامور نیروی انتظامی که در این فیلم مشاهده می‌شوند، راکب موتورسیکلتی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند،در حالی که معاون اجتماعی پلیس فارس این موضوع را تکذیب می کند.

در صحنه ای که گفته می شود محل این درگیری است کنار این افراد موتورسیکلتی افتاده که براساس اظهارات راوی فیلم گویا متعلق به فردی است که در حال جدل لفظی و فیزیکی با ماموران است.

کتک‌کاری پلیس با موتورسوار در شیراز تکذیب شد

اینگونه که از تصاویر این فیلم مشخص است این فرد از تمکین به درخواست ماموران مبنی بر زدن دستبند به دستانش خودداری می کند و انگار همین مسئله باعث ادامه دار شدن این تنش شده است.

همزمان با این رخداد برخی افراد حاضر در محل که چهره آنها در فیلم مشخص نیست و پشت دوربین قرار دارند درخواست رهایی این فرد را فریاد می زنند.

در ثانیه های پایانی این کلیپ فردی به سمت کسی که در حال تهیه این کلیپ است آمد و خواستار گرفتن دوربین وی شد که گویا درگیری نیز بین این دو فرد که چهره‌شان مشخص نیست رخ داده و در همین زمان این فیلم به پایان می رسد.

در توضیحاتی که همراه این فیلم در فضای مجازی منتشر شده آمده است برخورد فیزیکی توسط پلیس صدرا و در پی توقیف موتورسیکلت یکی از شهروندان رخ داده که منجر به ضرب و شتم و کتک کاری نیز شده است.

حتما بخوانید:  طرح خاص شهاب جعفرنژاد برای بهروز وثوقی

کتککاری در کار نبوده است

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در قالب طرح جمع‌آوری موتورسیکلت،ماموران نیروی انتظامی در شهر جدید صدرا روز پنجشنبه در حال انجام وظیفه بوده‌اند که یکی از راکبین به درخواست ماموران تمکین نکرد و در نهایت این فرد دستگیر شد.

سرهنگ کاووس محمدی افزود: درحال حاضر پرونده‌ای برای این فرد تشکیل و وی به مراجع قضایی تحویل داده شده و رسیدگی به پرونده این شخص نیز در حال انجام است.

محمدی با بیان اینکه کتک کاری در کار نبوده، ادامه داد: در این کلیپ کاملا مشخص است که ماموران نیروی انتظامی این فرد را مورد ضرب و شتم قرار نداده‌اند و تنها در تلاش برای زدن دستبند به او هستند.

وی اضافه کرد: تلاش ماموران پلیس برای زدن دستبند به این فرد در حالی رخ داده که این فرد به درخواست ماموران تمکین نکرد و در مقابل پلیس مقاومت کرد.

فیلم گیرنده در حال شناسایی است

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس عنوان کرد: پرونده‌ای برای شناسایی فردی که اقدام به فیلم‌برداری از این ماجرا و انتشار آن در فضای مجازی کرده نیز در پلیس فتا تشکیل شده و روند شناسایی وی اکنون در حال انجام است.

شهر جدید صدرا در فاصله حدود ۱۵ کیلومتری شمال غرب کلانشهر شیراز واقع شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *