کرونا علیه فوتبال؛ دیبالا، آرسنال و چلسی کرونا علیه فوتبال؛ دیبالا، آرسنال و چلسی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کرونا علیه فوتبال؛ دیبالا، آرسنال و چلسی

کرونا علیه فوتبال؛ دیبالا، آرسنال و چلسی

برترین‌ها: تست کرونای مایکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال انگلیس، کارون هادسون-اودوی مهاجم تیم فوتبال چلسی و پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی تیم یوونتوس مثبت اعلام شده است.

کرونا علیه فوتبال؛ دیبالا، آرسنال و چلسی

شوک به فوتبال انگلیس: سرمربی آرسنال به کرنا مبتلا شد!

باشگاه آرسنال طی بیانیه‌ای رسمی این خبر تعجب برانگیز را اعلام کرد. آرسنال در این بیانیه نوشت:« پس از مثبت بودن جواب آزمایش نیکل آرتتا و ابتلای این سرمربی به ویروس کرونا محل تمرین ما در لندن بسته شده است. پرسنلی از باشگاه که اخیرا با آرتتا در ارتباط بوده‌اند از سایرین جدا خواهند شد و مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی دولت عمل خواهیم کرد.»

باشگاه آرسنال در این بیانیه همچنین اعلام کرد که اعضای کادرفنی، بازیکنان تیم اول و همینطور چند نفر دیگر از کارکنان باشگاه نیز در قرنطینه حضور دارند.

به نظر می‌رسد با مثبت اعلام شدن تست کرونای آرتتا و همینطور در قرنطینه بودن بازیکنان آرسنال دیدار روز شنبه آنها برای برایتون لغو شود، در حالیکه اتحادیه فوتبال انگلیس ساعتی پیش اعلام کرده بود تصمیم برای لغو مسابقات لیگ برتر ندارد و حتی با شیوع این ویروس دیدارها با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

کرونا علیه فوتبال؛ دیبالا، آرسنال و چلسی

تست کرونای بازیکن چلسی مثبت شد

باشگاه چلسی انگلیس طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد، کارون هادسون-اودوی مهاجم انگلیسی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده و جواب آزمایش این بازیکن مثبت اعلام شده است.

باشگاه چلسی همینطور اعلام کرد تمامی کمپ‌های تمرینی این باشگاه تعطیل شده است و به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم هم به همراه کادرفنی باید به قرنطینه بروند.

با اعلام جواب آزمایش اودوی تنها چند ساعت پس از ابتلای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به این ویروس به نظر می‌رسد تعویق مسابقات لیگ برتر جدی به نظر می‌رسد.

حتما بخوانید:  پلیس تهران: «حیات شبانه» نداریم

کرونا علیه فوتبال؛ دیبالا، آرسنال و چلسی

تست کرونا ستاره یوونتوس هم مثبت شد

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی تیم یوونتوس به ویروس کرونا مبتلا شده است.

شب گذشته اعلام شد که تست کرونای دانیله روگانی، مدافع جوان یوونتوس مثبت اعلام شده است و به همین دلیل از همه بازیکنان این تیم تست کرونا گرفته شد که تست پائولو دیبالا، ستاره بیانکونری مثبت اعلام شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *