کوچکترین و پُرقدرت‌ترین شارژر جهان رونمایی شد کوچکترین و پُرقدرت‌ترین شارژر جهان رونمایی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کوچکترین و پُرقدرت‌ترین شارژر جهان رونمایی شد

کوچکترین و پُرقدرت‌ترین شارژر جهان رونمایی شد

فرارو: شرکت چینی انکر، در جریان نمایشگاه بین المللی فناوری CES ۲۰۲۲ از شارژر دیواری کوچکی با نام Nano II رونمایی کرد که کوچکترین شارژر ۱۰۰ واتی جهان به شمار می‌رود.

کوچکترین شارژر پُرقدرت جهان رونمایی شد

شرکت چینی انکر Anker امروز چهارشنبه ۵ ژانویه، در جریان نمایشگاه بین المللی فناوری CES 2022 که از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ دی ماه برگزاری می‌شود، از یک شارژر دیواری با نام Nano II رونمایی کرد که کوچکترین شارژر ۱۰۰ واتی جهان محسوب می‌شود و تنها ۷۹ دلار آمریکا قیمت دارد.

انکر، یک شرکت فناوری چینی است که به طراحی، توسعه و فروش لوازم الکترونیکی مصرفی مشغول است. این شرکت که در سال ۲۰۱۱ و به دنبال جدایی استیون یانگ از گوگل تأسیس شد، در این مدت کوتاه به یکی از مشهورترین تولید کنندگان شارژر تلفن همراه و کابل‌های شارژ تبدیل شده است.

کوچکترین شارژر پُرقدرت جهان رونمایی شد

سیستم ۱۰۰ واتی جدید Nano II که انکر اخیراً عرضه کرده، از نظر اندازه با شارژر‌های سریع معمولی که تقریباً با همه دستگاه‌های پشتیبانی کننده شارژ سریع عرضه می‌شوند، بسیار متفاوت است و حتی از اکثر دستگاه‌های ۶۵ واتی نیز کوچکتر است. در این سیستم جدید، یک پورت USB-A و یک جفت پورت USB-C برای شارژ همزمان چندین دستگاه ارائه شده است. این شارژر همچنین از نسل دوم فناوری GaN II Anker استفاده می‌کند که این شرکت در اوایل سال جاری با دیگر شارژر‌های Nano II خود معرفی کرد.

کوچکترین شارژر پُرقدرت جهان رونمایی شد

شارژر Nano II همچنین دارای نسل سوم فناوری Anker’s PowerIQ است که آن را با استاندارد‌های اختصاصی مختلف مانند شارژ سریع کوالکام، شارژ سریع اپل و شارژ سریع سامسونگ سازگار می‌کند. این بدان معناست که تمام این دستگاه‌ها می‌توانند بدون هیچ گونه خطری در ایمنی، به این شارژر وصل شده و عملیات شارژ را انجام دهند. در اینجا توجه داشته باشید که خروجی ۱۰۰ وات تنها زمانی ارائه می‌شود که فقط یک دستگاه از Anker Nano II تغذیه کند، زیرا بیش از یک دستگاه باعث می‌شود قدرت شارژر تقسیم شود.

حتما بخوانید:  شنیده‌شدن صدای انفجار مهیب در آسمان نطنز

همراه با این شارژر، انکر همچنین تعدادی از محصولات دیگر را که شامل پروژکتور، وب‌کم و حتی گجت‌های مربوط خانه هوشمند را نیز در این رویداد معرفی کرد. چشم نوازترین این محصولات مسلماً پروژکتور لیزری Nebula Cosmos 4K با دسته داخلی و بلندگو‌های ۳۰ واتی است. این دستگاه Android TV 10 را اجرا می‌کند و روشنایی مناسب ۲۴۰۰ لومن با وضوح ۴K را تولید می‌کند. انکر قصد دارد تا قبل از عرضه رسمی آن در ماه مارس که قیمت آن حدود ۲۲۰۰ دلار خواهد بود، از طریق برنامه‌های مختلف برای این برناه خود جذب سرمایه کند.

کوچکترین شارژر پُرقدرت جهان رونمایی شد

این شرکت چینی همچنین یک نیروگاه قابل حمل Anker 535 برق را به نمایش گذاشت که اساساً یک پاوربانک با ظرفیت ۵۱۲ وات ساعت و پشتیبانی از خروجی USB-PD 60 وات است. در مجموع چهار پورت AC در این دستگاه وجود دارد و حتی از یک نوار نمایش نوری نیز بهره می‌برد. این دستگاه در حال حاضر با قیمت ۵۰۰ دلار آماده فروش است.

دستگاه AnkerWork B600 یک وب کم ۲K 30 FPS با میکروفون تشکیل دهنده پرتو، نوار نور LED قابل تنظیم و غیره، دیگر دستگاه عرضه شده در این رویداد است که گفته می‌شود در اواخر این ماه با قیمت حدود ۲۲۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.در نهایت، ما eufy، برند محصولات خانگی هوشمند خود Anker را داریم که چند دوربین مداربسته راه اندازی کرده است. یکی از این دوربین‌ها، زنگ دوگانه امنیتی eufy با باتری ۲۶۰ دلاری است که مجهز به دوربین دوگانه، یکی رو به جلو و دیگری به سمت پایین است. این سیستم ۶ ماه عمر باتری همراه با تشخیص اشیا مبتنی بر هوش مصنوعی و پشتیبانی از دستیار Google را ارائه می‌دهد. اعلام شده که فروش این دستگاه در ایالات متحده یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *