گرامیداشت یاد جانباختگان پرواز ۷۵۲ توسط رهبری گرامیداشت یاد جانباختگان پرواز ۷۵۲ توسط رهبری | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گرامیداشت یاد جانباختگان پرواز ۷۵۲ توسط رهبری

گرامیداشت یاد جانباختگان پرواز ۷۵۲ توسط رهبری

خبرگزاری ایسنا: سخنرانی رهبر معظّم انقلاب در سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ برگزار شد.

رهبر انقلاب: حادثه تلخ هواپیما در تهران حقیقتاً ناگوار بود

محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

– از مردم عزیز کشورمان سپاسگزارم که حرکت عظیم و حماسه‌گونه‌ای در سالروز شهادت سردار شهیدمان سلیمانی پدید آوردند. این حرکت عظیم مردمی با هیچ دستور و بخشنامه‌ای قابل انجام نبود و این از جنبه خودجوش مردمی شکل گرفت.

– لازم می‌دانم یاد شهدای جان‌باخته در تشییع کرمان و حادثه بسیار تلخ و ناگوار هواپیما در تهران را گرامی بدارم که حقیقتا حادثه تلخ و ناگواری بود و مسئولان را داغدار کرد. امیدوارم هم شهدای کرمان و هم تهران در جوار رحمت الهی باشند و خداوند به خانواده‌های آنان صبر دهد. البته در این زمینه به مسئولان هم نکاتی تاکید شده که به عنوان وظیفه باید عملی شود.

– درباره قیام ۱۹ دی باید دو مطلب مطرح شود؛ یکی اینکه لازم است از یاد ۱۹ دی و این حادثه حراست و نگهبانی کنیم و یکی هم این است که باید از محتوا و مضمون آن حراست و نگهبانی داشته باشیم.

– اینکه از خود آن حماسه باید حراست کنیم به این دلیل است که این حادثه از نقاط اوج ملت ایران است. این نقاط اوج برای هر ملتی باید زنده نگه داشته شود چون هم به آیندگان روحیه می‌دهد و هم مایه افتخار و عزت ملی است.

– نگهبانی از محتوای این حادثه به این دلیل است که راویان خائن و تحلیل‌گران مغرض سعی می‌کنند محتوای این حوادث را به نفع مقصود خود و قدرت‌های مغرض قبضه کند.

حتما بخوانید:  همه به دنبال مقصر ماجرای پویول؛ تقاضای ۶۰۰ میلیونی، حواشی عادل یا نقش ضدانقلاب؟!

امروز یکی از کارهای مهم دستگاه‌های جاسوسی همین است که حوادث ملت‌ها را رصد می‌کنند و با قلم اشخاص مشهور و معروف و با ابزارهای تطمیع خود و از زبان آن گویندگان، حوادث را به نفع خود تغییر می‌دهند.

– کتابی درباره تسلط دستگاه جاسوسی آمریکا به مطبوعات بزرگ دنیا و نویسندگان معروف را اخیراً می‌خواندم که نویسنده‌ای آمریکایی نوشته است و از اقدامات سازمان سیا در زمینه تسلط بر مطبوعات و قلم نویسندگان سخن می‌گوید و حتی از یکی از بزرگترین نشریات فرانسوی هم نام می‌برد که تحت تسلط سیا کار می‌کرد. مراقب باشیم که این اتفاق برای حوادثی همچون ۱۹ دی رخ ندهد که دشمنان آن را تغییر محتوا دهند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *