گلایه‌های گل‌محمدی از شرایط نابسامان پرسپولیس گلایه‌های گل‌محمدی از شرایط نابسامان پرسپولیس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گلایه‌های گل‌محمدی از شرایط نابسامان پرسپولیس

گلایه‌های گل‌محمدی از شرایط نابسامان پرسپولیس

ورزش سه: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش این روز‌ها با مشکلات عجیب و غریبی دست و پنجه نرم می‌کند.

گلایه‌های گل‌محمدی از شرایط نابسامان پرسپولیس

یحیی گل ‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی برابر نساجی مازندران که با پیروزی ۲ بر ۱ تیمش همراه بود، در گفتگویی که بلافاصله پس از پایان بازی با برنامه فوتبال برتر و مجری این برنامه در استادیوم آزادی داشت، در رابطه با این پیروزی حرف هایش را اینطور آغاز کرد: بازی خیلی فیزیکی بود و دو تیم روی هم پرس شدید گذاشته بودند. بازی فضاهای بسیار کمی داشت و به خاطر همین بود که بیشتر در میانه زمین جریان داشت. اما بازی خوبی بود و فکر می کنم تماشاگر پسند بود و موقعیت های هر دو تیم خوب بود. نساجی تیم خوبی بود. به نظرم یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و کار سختی است شکست دادن این تیم. خدا را شکر سه امتیاز خوبی بود و اولین سه امتیاز خانگی ما بود. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم.

او سپس با اشاره به مشکلات تیم اضافه کرد: البته ما مشکلات عجیب و غریبی داریم. نمی خواهم زیاد در موردش صحبت کنم. بچه ها با تمام کمبودها با تمام وجودشان کار می کنند. واقعا دغدغه های ذهنی زیادی داریم. اگر لازم باشد بعدا در موردش توضیح می دهیم، ولی امیدوارم شرایطی ایجاد شود که از این وضعیت دربیاییم و در شان و شخصیت پرسپولیس نیست که اینطور باشد.

سوال بعدی از گل محمدی در رابطه با جذب بازیکنان خارجی توسط رقبای پرسپولیس و فراهم نبودن این امکان برای تیم او بود و یحیی به این سوال اینطور پاسخ داد: خب هنوز نمی توانیم مخارج روزانه باشگاه را تامین کنیم و از آن طرف پنجره باشگاه بسته است. تازه پنجره باز شود و باید تضمین بدهی و اگر پولی باشد که در تیم خرج می شود. ما هم دوست داریم بازیکن خارجی جذب کنیم. شرایط سخت است و این شرایطی که در بحث بازیکن خارجی ایجاد کردند، به این نتیجه رسیدیم که فقط پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد. امیدوارم شرایط برای همه تیم ها برابر باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پیروزی زنیت با گلزنی و پاس گل سردار آزمون

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *