یاسر مهرعلیزاده: حادثه ۵دی اشک پدرم را درآورد یاسر مهرعلیزاده: حادثه ۵دی اشک پدرم را درآورد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / یاسر مهرعلیزاده: حادثه ۵دی اشک پدرم را درآورد

یاسر مهرعلیزاده: حادثه ۵دی اشک پدرم را درآورد

ایسنا: فرزند محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: حادثه هواپیمای اوکراینی موضوعی بود که پدرم عصبانی شد و من گریه او را وقتی که با یکی از دوستانش که فرزندش را از دست داده بود، دیدم.

یاسر مهرعلیزاده فرزند محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه‌ای تلویزیونی به بیان سوابق اجرایی و تحصیلی پدرش پرداخت و گفت: پدرم قطعا می‌تواند رییس جمهور خوبی شود چون سوابق اجرایی او تا این لحظه از سوابق اجرایی سایر کاندیداها و روسای جمهور پیشین پیشتر است.

وی افزود: با توجه به اینکه پدرم بطور مستقیم ده‌ها هزار شغل را در زمان حضور در وزارت صنایع سنگین و در زمان جنگ ایجاد کردند، امروز قطعاً می‌تواند تعداد بیشتری شغل ایجاد کنند.

فرزند این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه «مهمترین دغدغه پدرم ایران است»، خاطر نشان کرد: بهترین اخلاق آقای مهرعلیزاده قول ندادن بی اساس و بدترین اخلاق او فراموش کردن خانواده در زمان تصدی مسئولیت‌ها است.

یاسر مهرعلیزاده درباره در پاسخ به پرسشی درباره میزان توجه پدرش به مناطق محروم گفت: آقای مهرعلیزاده در زمان حضور در استان خراسان مرتب به شهرهای مرزی و مناطق محروم سفر می‌کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آخرین موضوعی که آقای مهرعلیزاده از آن عصبانی شدند چه بود اظهار کرد: ترور شهید سلیمانی و حادثه هواپیمای اوکراینی موضوعاتی بود که پدرم عصبانی شد و من گریه او را وقتی که با یکی از دوستانش که فرزندش را از دست داده بود، دیدم.

فرزند محسن مهرعلیزاده در پاسخ به پرسشی درباره نقاط قوت و ضعف این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: نقطه قوت پدرم این است که چون مهندس است به سمت حل مشکلات میرود و تا به نتیجه رسیدن موضوع را رها نمی‌کند. نقطه ضعف او نیز این است که خستگی را متوجه نمی‌شود و تا از پا نیفتد، استراحت نمی‌کند.

حتما بخوانید:  انتقاد شدید ایران از تروئیکای اروپایی

مهرعلیزاده با اشاره به نگاه پدرش به زنان خاطر نشان کرد: پدرم اعتقاد دارد که تا وقتی که زنان جامعه به جایگاه واقعی خود نرسند، جامعه پیشرفت نمی‌کند؛ در همین راستا نیز در زمان حضور در معاونت تربیت‌بدنی ریاست جمهوری برای تمام فدراسیون ها پست نایب رییسی برای بانوان تعریف کردند.

وی با بیان اینکه «الگوی آقای مهرعلیزاده امام خمینی(ره) است»، اظهار کرد: در زندگی شخصی بیشترین تاثیر در تصمیمات پدرم را دارد و در زمینه کاری نیز همواره از برادر بزرگتر خود آقای خاتمی مشورت می‌گیرند.

فرزند کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت:من یک برادر و خواهر دارم؛ شغل من آزاد است و در یک مجموعه استارتاپی مشغول به کار هستم؛ برادرم در یکی از شرکت‌های خصوصی زیرمجموعه یکی از دانشگاه‌های کشور مشغول است و خواهرم در حوزه گردشگری سلامت فعالیت می‌کند و مادرم نیز خانه دار است.

یاسر مهرعلیزاده در پایان تاکید کرد: آقای مهرعلیزاده یک مهندس واقعی است که اقتصاددان نیز است، استاد دانشگاه هم بوده و فعالیت‌های اجرایی بسیاری انجام داده است؛ استانداری یک ریاست جمهوری در اشل کوچکتر است. ایشان راه حل وضع موجود و آچار فرانسه است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *