یووه با شکست میلان به کورس بازگشت یووه با شکست میلان به کورس بازگشت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / یووه با شکست میلان به کورس بازگشت

یووه با شکست میلان به کورس بازگشت

خبرگزاری تسنیم: در آخرین بازی از هفته شانزدهم سری A ایتالیا، چهارشنبه شب تیم‌های فوتبال میلان و یوونتوس در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر یک بانوی پیر به پایان رسید.

یووه با شکست میلان به کورس بازگشت

یوونتوس در این بازی با گلزنی فدریکو کیه‌زا در دقیقه ۱۸ پیش افتاد. میلانی اما چهار دقیقه به پایان نیمه نخست توسط داویده کالابریا کار را به تساوی کشاندند تا بازنده به رختکن نروند.

در نیمه دوم با وجود شروع خطرناک‌تر میلانی‌ها، این یوونتوس بود که گل دوم را در دقیقه ۶۲ زد و این بار هم فدریکو کیه‌زا همچون گل اول با پاسی از پائولو دیبالا تیمش را پیش انداخت.

در ادامه یوونتوس با تعویض‌های طلایی آندره‌آ پیرلو بر بازی مسلط‌تر شد و سومین گل این تیم هم توسط یکی از بازیکنان تازه‌واردش وستون مک‌کنی در دقیقه ۷۶ به ثمر رسید.

براساس این گزارش، با این نتیجه یوونتوس ضمن کسب هشتمین پیروزی‌اش در فصل جدید سری A موفق شد به سریال شکست ناپذیری میلان در فصل جاری کالچو پایان دهد.

یوونتوس که یک بازی کمتر از میلان انجام داده با پیروزی در بازی چهارشنبه شب ضمن صعود به رده چهارم جدول، ۳۰ امتیازی شد و فاصله خود را با میلان صدرنشین به هفت امتیاز کاهش داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  قحطی چرب و نرم؛ روغن نباتی کمیاب شد!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *