یک مقام سپاه: روش‌ امر به معروف را تغییر دهیم یک مقام سپاه: روش‌ امر به معروف را تغییر دهیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / یک مقام سپاه: روش‌ امر به معروف را تغییر دهیم

یک مقام سپاه: روش‌ امر به معروف را تغییر دهیم

خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه کربلا گفت: باید روش‌های امر به معروف و نهی از منکر را تغییر داده و به سمت تخصصی شدن برویم.

یک مقام سپاه: روش‌ امر به معروف را تغییر دهیم

سردار محمدحسین بابایی در جمع دبیران ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران:

*(با تصریح بر اینکه در موضوع امر به معروف و نهی از منکر شاهد یک تفکر لیبرالی هستیم): شاخصه‌های تفکر لیبرالی تساهل و تسامح است و این از اول انقلاب هم همراه بود مثل افرادی چون بازرگان که مدعیان این تفکر بودند.

* دین اسلام اجازه فساد آشکار نمی‌دهد لذا انتظار از مدیران دستگاه‌های دولتی این است که محیط کاری و اداری را معنوی کرده تا خدایی ناکرده در این فضاها منکری صورت نگیرد.

* (با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر جنبه بیرونی دارد): دشمن در حال تیشه زدن به ریشه انقلاب است چرا که انقلاب ما یک انقلاب اقتصادی یا نظامی نبوده بلکه انقلاب ما انقلاب اسلامی و ادامه دهنده حرکت انبیا است، لذا دشمن همه تلاشش را به کار گرفته است تا حکومت را نابود کند و در این مسیر از همه ابزارها اعم از محاصره، جنگ، تحریم و تهدید استفاده کرد اما به اهداف شوم خود نرسید.

* وقتی صحبت از دین و فرهنگ است و ما نیز مسلمان هستیم وقتی از دشمنان حرف می زنیم دشمنان اعم از دشمن جنی و دشمن انسی است که همه جانبه دارند علیه انقلاب کار می‌کنند.

* حجابی یکی از منکرات است و ما منکراتی غیر از این هم داریم.

* خوب کارکردن معروف است، دروغ گفتن، تنبلی در راه انداختن کار مشتری و توقع بی جا داشتن از منکرات بوده و از این دست مصادیق در هر شغلی زیاد است.

حتما بخوانید:  متهم تقلب در نظرسنجی صدا و سیما پیدا شد

* (با اشاره به اینکه باید روش‌های امر به معروف و نهی از منکر را تغییر داده و به سمت تخصصی شدن برویم): برای هر اداره‌ای یک سری معروف‌ها و منکرات را مشخص کنیم تا کارمندان آن را رعایت کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *