یک نماینده: طرح صیانت هرگز به نتیجه نمی‌رسد یک نماینده: طرح صیانت هرگز به نتیجه نمی‌رسد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / یک نماینده: طرح صیانت هرگز به نتیجه نمی‌رسد

یک نماینده: طرح صیانت هرگز به نتیجه نمی‌رسد

شرق: احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس می‌گوید: طرح صیانت هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

مردم بدون آب تحمل می‌کنند بدون اینترنت نه!

بخشی از این گفتگو:

در عمل شاهد هستیم مهم‌ترین مصوبات مجلس ربطی به شعار و وعده‌ها ندارد مثل طرح صیانت یا تلاش برای ممنوعیت دوچرخه‌سواری زنان و…، مردم با مسدودسازی اینترنت مخالف هستند یا سایر تصمیمات مجلس، اما جناح پیروز به تلاش برای ادامه حضور خود در قدرت فقط فکر می‌کند!

میدان قدرت، میدان آزمایش است، اقدامات جبهه حاکم هم توسط مردم قضاوت خواهد شد، همان‌طور که اقدامات و تصمیمات دولت روحانی قضاوت شد. جناح پیروز به خود حق می‌دهد در رسیدن به اهدافش افراد خاصی را انتخاب کند تا دستمایه پیروزی‌های بعدی‌اش شود. وقتی می‌دانند باید دیر یا زود مجددا در معرض آرای مردمی قرار بگیرند خب تحقق وعده‌ها و تلاش برای جلب نظر مردم اهمیت پیدا می‌کند.

نگرانی از رجوع به آرای مردمی زمانی معنا دارد که نیاز به مشارکت باشد، مجلس فعلی، از همان ابتدا رابطه خوبی با شورای نگهبان برقرار کرد، بنابراین آسوده‌خاطر از حضور حداقلی و تأیید صلاحیت شورای نگهبان می‌داند پیروز دوباره میدان خواهد بود، در این حالت باید نگران آرای مردمی باشد؟

مراجعه به آرای مردمی اهمیت بسیار دارد و نمایندگان به‌خوبی می‌دانند برای مشارکت و حضور مردم باید کارنامه قابل قبولی داشته باشند.

به نظر شما کارنامه قابل قبولی دارند؟

تا الان عملکرد خیلی خوبی نداشته‌اند اما بالاخره موضوعاتی برای حمایت از مردم مد نظر قرار گرفته است. طرح‌هایی مثل جهش تولید مسکن، مالیات عایدی بر سرمایه و مواردی از این دست. گروه سیاسی حاکم در میدان عمل قرار دارد و می‌خواهد به واسطه اقدامات خود، دامنه اعتماد عمومی را افزایش دهد، تلاش نمایندگان فعلی، بعد از حفظ قدرت باید توسعه آن باشد که بسته به عملکرد مجلس رخ خواهد داد که آیا در دور بعد با حمایت مردم مواجه شوند یا خیر.

حتما بخوانید:  فرانسه ۲ - اروگوئه ۰؛ تا دقیقه ۶۱

اجازه دهید یک سؤال شفاف بپرسم، همین طرح صیانت که مسدود‌سازی اینترنت را در پی خواهد داشت، چگونه می‌تواند موجب تحقق وعده‌های انتخاباتی دولتمردان و ‌مجلس شود؟!

این طرح به سرانجام نخواهد رسید، مردم شاید بدون آب بتوانند زندگی کنند و با صرفه‌جویی در مصرف آب بتوانند مدتی تحمل کنند، اما بدون اینترنت به هیچ عنوان نمی‌توانند زندگی کنند و همه ابعاد زندگی افراد با اینترنت گره خورده است.

مدافعان طرح که خیلی در به‌نتیجه‌رساندنش امیدوارند!

آنها در اقلیت هستند و اکثریت مجلس آگاه و کنار مردم است. مجلس تسلیم جوسازی نخواهد شد و این طرح شانسی برای موفقیت ندارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *