۱۱مرد منتخب برانکو برای فینال جام حذفی ۱۱مرد منتخب برانکو برای فینال جام حذفی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ۱۱مرد منتخب برانکو برای فینال جام حذفی

۱۱مرد منتخب برانکو برای فینال جام حذفی

ورزش سه: سرخپوشان پایتخت از ساعاتی بعد در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف داماش گیلان خواهند رفت. این مسابقه حساس در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس در صورت کسب برد در این بازی، قهرمان جام حذفی خواهد شد. باتوجه به همین موضوع، برانکو ایوانکوویچ در طول هفته با جدیت تمام بازیکنانش را مهیای این بازی کرده و به هیچ عنوان دوست ندارد جام حذفی را از دست بدهد.

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس، در مقابل داماش نیز در درون دروازه قرار خواهد گرفت. در دفاع میانی باتوجه به محرومیت شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه در کنار سیدجلال قرار می گیرد و امیدوار است نمایش های مطمئن خود را در این بازی نیز ادامه دهد.

در پست دفاع راست مهدی شیری و در پست دفاع چپ محمد نادری حضور خواهند داشت. این دو مدافع تازه پرسپولیسی شده، شانس این را دارند تا در اولین نیم فصل حضورشان در پرسپولیس، به دومین جام نیز برسند و بزرگترین اتفاق دوران فوتبال خود را رقم بزنند.

یک خط جلوتر، پرسپولیسی ها با ترکیبی آشنا به مصاف داماش می روند. کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی هافبک دفاعی و میانی تیم پرسپولیس خواهند بود، مهدی ترابی در سمت چپ بازی می کند و سیامک نعمتی هم در پست هافبک راست حضور خواهد داشت.

در خط حمله پرسپولیس بار دیگر زوج ماریو بودیمیر و علی علیپور را در ترکیب خواهد داشت. این دو در بازی با سپاهان نیز فیکس بودند و نمایش خوبی را ارائه کردند.

روی نیمکت مهدی شریفی، شایان مصلح، سعید کریمی، امید عالیشاه و… حضور دارند و می توانند در طول بازی به میدان بروند.

حتما بخوانید:  بازگشایی جاده‌های مازندران منجر به تنش شد

ترکیب پرسپولیس در مقابل داماش: علیرضا بیرانوند، محمد نادری، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، مهدی شیری، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا، ماریو بودیمیر، سیامک نعمتی و علی علیپور.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *