۳۹۹ بیمار جدید کرونایی در تهران ۳۹۹ بیمار جدید کرونایی در تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ۳۹۹ بیمار جدید کرونایی در تهران

۳۹۹ بیمار جدید کرونایی در تهران

خبرگزاری مهر: علیرضا زالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۳ بیمار بهبود یافته از بیمارستان‌های تهران مرخص شده‌اند، اما ۳۹۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش‌های عمومی و ۱۰۰ نفر نیز در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به اینکه آمار امروز نسبت به روز گذشته کاهش مختصری را نشان می‌دهد گفت: اما هنوز هم عدد قابل توجهی در شمار مراجعین است.

وی افزود: مراجعین به بیمارستان‌ها طبق غربالگری‌های صورت گرفته به دو بخش مراجعه می‌کنند و الگوی میزان مراجعه به بیمارستان‌ها در حال تغییر است بنابراین میزان مراجعه به بیمارستان‌ها طی امروز و روز گذشته ۵ درصد رشد را نشان می‌دهد که بخشی از این کاهش رشد مربوط به مراقبین سلامت است و در مجموع عدد کلی مراجعین کاهش چشمگیری در تهران نداشته است.

زالی بیان داشت: یک بخش از مراجعین به قسمت درمان و تعدادی هم به بخش‌های مراقبین سلامت مراجعه می‌کنند و به همین دلیل مراجعین بیمارستانی با علائم بالینی شدیدتر مراجعه می‌کنند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران عنوان کرد: امروز اگر در تهران ازدحامی می‌بینیم، فردا و ۴۸ ساعت آینده در الگوی آماری مراجعین تغییراتی را ایجاد نمی‌کند و آمار ممکن است فریبنده باشد لذا اگر می‌خواهیم آمار درستی داشته باشیم باید در پایان دوره نهفتگی نسبت به کسانی که تردد در سطح شهر داشته‌اند، بین ۵ تا ۱۴ روز میزان تغییرات را مشاهده کنیم.

وی گفت: چیزی که نگران کننده است این است که طی ۳ روز گذشته ناوگان عمومی با افزایش بهره برداری روبرو بوده و برخی خطوط از تراکم بیشتر برخوردار است و آثار حضور فعلی را در روزهای آینده مشاهده خواهیم کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تا دقیقه ۷۴؛ کلمبیا یک - ژاپن دو

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *