آقای روحانی! پراید ۱۲۰میلیونی تقصیر ترامپ است؟ آقای روحانی! پراید ۱۲۰میلیونی تقصیر ترامپ است؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آقای روحانی! پراید ۱۲۰میلیونی تقصیر ترامپ است؟

آقای روحانی! پراید ۱۲۰میلیونی تقصیر ترامپ است؟

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور! قیمت پراید ۲۰ میلیونی را به ۱۲۰ میلیون رسانده‌اید، آیا این مسأله به جنایت ترامپ مربوط است؟ 

نماینده تهران: پراید ۱۲۰میلیونی تقصیر ترامپ است؟

محمود نبویان، عضو جبهه پایداری:

* بازار بورس پدر مردم را درآورده و همه مردم را ورشکست کرده و تنها یک عده خاص که آقای روحانی و دوستانش شاید بیشتر اطلاع داشته باشند در بورس سرمایه‌دارتر شدند. آیا این موارد ربطی به جنایت ترامپ دارد و یا به تحریم‌ها مربوط است؟! یا این که مدیریت خاصی بر کشور حاکم است؟

* موضوع بعد صنعت خودروست، قیمت پراید ۲۰ میلیونی را به ۱۲۰ میلیون رسانده‌اید، آیا این مسأله به جنایت ترامپ مربوط است؟ یا از این گذشته افزایش نقدینگی در کشور که امروز به حدود ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده، کشور به لحاظ تورم در حال انفجار است، آیا این هم به جنایت ترامپ و تحریم‌های امریکا بازمی‌گردد.

* نزدیک ۸ ماه است که آقای روحانی در قرنطینه به سر می‌برد و در قرنطینه به این طرف و آن طرف دستور می‌دهد. آیا به خاطر این که آمریکا، ایران را تحریم کرده، آقای روحانی مجبور شده ۸ ماه در قرنطینه باشد؟

* سرمایه دار شدن سرمایه‌دارها، فاصله طبقاتی، فقیرتر شدن فقرا، مربوط به تحریم‌هاست؟ آقای رئیس جمهور! شما اعلام کردید به ۶۰ میلیون ایرانی یارانه معیشتی می‌دهید. این حرف به این معناست که بر اثر سیاست‌ها و مدیریت شما از ۸۰ میلیون ایرانی، ۶۰ میلیون فقیر شدند.

* دولت فعلی رکورددار اختلاس است، با مدیرانی که دارد. اختلاس ۱۳ تا ۱۵ هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان یک نمونه این اختلاس‌هاست.

حتما بخوانید:  موج تحریم آجیل در آستانه شب یلدا

* آقای رئیس جمهور! آیا حقوق‌های نجومی که در کشور پرداخت می‌شود مربوط به تحریم‌هاست؟ و یا واگذاری کارخانجات مهم کشور به ثمن بخس و قیمت نازل تحت عنوان خصوصی‌سازی آیا ربطی به تحریم‌ها دارد.

* آقای روحانی! از بین بردن ۱۸ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی ظرف یک تا دو ماه و نابود کردن ۶۰ تن طلا به تحریم‌ها مربوط است؟! ارز که دست خودتان بود.

* آقای روحانی! چشم امید داشتن به دشمنان ملت با این تفکر که مردم هیچ کاری نمی‌توانند بکنند و نیز استفاده از مدیران ناکارآمد فلج، خسته، پیر، ناتوان، لیبرال، غرب‌گرا به کجا مربوط می‌شود؟

* آقای روحانی صادقانه به مردم اعلام کند که ساعت چند سر کار می‌آید و ساعت چند می‌رود.

* ما همواره شاهد توهین‌های شما آقای روحانی، به منتقدین بودیم که الفاظی مثل ترسوها، بزدل‌ها، ‌عصر حجری‌ها، بی‌شناسنامه‌ها را در مورد منتقدین به کار بردید. آیا اینها ربطی به تحریم دارد؟

* از طرف دیگر ما شاهد دیکتاتوری‌های آقای روحانی در موارد مختلف هستیم. به عنوان نمونه در شورای عالی فضای مجازی رئیس پدافند غیرعامل کشور قانونا در این شورا عضو است، اما آقای روحانی او را به جلسات شورا راه نمی‌دهد و یا در شورای عالی انقلاب فرهنگی آقای روحانی چند نفر از اعضا را به جلسات شورا راه نمی‌دهد.

*  آقای رئیس جمهور! سؤال من از شما این است که شما دو ماه است که ما پول در اختیار نداریم که اعتبار طرح تأمین کالاهای اساسی را تأمین کنیم. چطور امروز اعلام کردید که می‌خواهید به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان یارانه معیشتی پرداخت کنید، منابع آن از کجا آورده شده؟

حتما بخوانید:  نخستین رئیس دانشگاه تهران درگذشت

* این نشان می‌دهد که مملکت را آقایان با سیاست‌بازی، جناح‌بازی اداره می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و به دنبال این هستند که مردمی که از دست این مدیریت خسته شده‌اند فریب بدهند و در انتخابات ۱۴۰۰ به هر صورت ممکن از مردم رأی بگیرند و مجدد در قدرت باقی بمانند.

* مردم! به هوش باشید، مدیریت فعلی هر چند سالی که روی کار بیاید، وضع زندگی‌تان هزاران برابر بدتر از این خواهد شد، چون این مدیریت اعتقادی به مردم ندارد. دنبال مسائل سیاسی است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *