ادعای تند مشاور امنیت ملی آمریکا علیه ایران ادعای تند مشاور امنیت ملی آمریکا علیه ایران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ادعای تند مشاور امنیت ملی آمریکا علیه ایران

ادعای تند مشاور امنیت ملی آمریکا علیه ایران

انتخاب: جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، روز یکشنبه ١٩ دی‌ماه با انتشار بیانیه‌ای به اعلامیه ایران مبنی بر تحریم ۵۲ شهروند آمریکایی پاسخ داد.

بنابرادعای وی، این اقدام ایران همزمان با تداوم حمله گروه‌های نیابتی‌اش به سربازان آمریکایی حاضر در خاورمیانه و تهدید مقامات ایران مبنی بر انجام عملیات تروریستی در داخل خاک آمریکا و سایر نقاط جهان است.

ادعای تند مشاور امنیت ملی آمریکا علیه ایران

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در ادامه هشدار می‌دهد: «اشتباه نکنید: ایالات متحده آمریکا از شهروندانش محافظت و دفاع خواهد کرد.» به گفته سالیوان، این شامل کارکنان فعلی و پیشین دولت آمریکا می‌شود.»

وی در ادامه ضمن اشاره به اختلافات داخلی بر سر سیاست‌ها و نیز سیاست در قبال ایران تاکید می‌کند «ما در اراده و عزم خود علیه تهدیدات و تحریکات متحد هستیم.»

سالیوان در بخش دیگری از بیانیه می‌گوید ایالات متحده با متحدان و شرکایش همکاری خواهد کرد تا حملات انجام‌شده توسط ایران را باز دارد.

وی در پایان بیانیه مدعی می شود: «چنانچه ایران به هرکدام از شهروندان‌مان، از جمله ۵۲ نفر ذکرشده در روز گذشته، حمله کند با عواقب شدیدی روبرو خواهد شد.»

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای از تحریم بیش از ۵٠ شهروند آمریکایی از جمله مقامات ارشد دولت دونالد ترامپ به اتهام شرکت در عملیات ترور سردار قاسم سلیمانی خبر داده بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  گاف عجیب جاودانی، هری پاتر را سرمربی کرد!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *