کامبک باورنکردنی یووه مقابل شاگردان آقای خاص کامبک باورنکردنی یووه مقابل شاگردان آقای خاص | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کامبک باورنکردنی یووه مقابل شاگردان آقای خاص

کامبک باورنکردنی یووه مقابل شاگردان آقای خاص

ورزش سه: یوونتوس در هفته بیست و یکم رقابت‌های سری آ ایتالیا در مصاف با رم در دیداری جذاب و دیدنی به پیروزی دست یافت.

کامبک رویایی بانوی پیر در المپیکو

رم امشب در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته بیست و یکم سری‌آ در ورزشگاه المپیکو میزبان یوونتوس بود که در پایان این بازی با نتیجه ۴-۳ به سود بیانکونری خاتمه یافت.

رم شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه ۱۱ به گل اول دست پیدا کند. ارسال کرنر جوردن ورتوت به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده تامی آبراهام همراه شد تا تیم ژوزه مورینیو خیلی زود با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه این یوونتوس بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست در دقیقه ۱۸ به گل تساوی دست پیدا کند. ضربه زیبا و فنی پائولو دیبالا به گوشه دروازه رم رفت تا نتیجه ۱-۱ شود.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد رم می توانست به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه سر کریس اسمالینگ در آستانه ورود به دروازه به شکلی عجیب و باورنکردنی توسط تامی آبراهام منحرف شد و به بیرون رفت تا نیمه اول با نتیجه ۱-۱ تمام شود.

کامبک رویایی بانوی پیر در المپیکو

رم نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه ۴۸ توسط هنریک میخیتاریان به گل دوم دست پیدا کند. ضربه این ستاره ارمنستانی بعد از برخورد به مدافع یوونتوس وارد دروازه این تیم شد تا نتیجه ۲-۱ شود.

کامبک رویایی بانوی پیر در المپیکو

چند دقیقه بعد رم به یک ضربه ایستگاهی دست یافت. لورنزو پلگرینی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه فوق العاده و مهارنشدنی دروازه یوونتوس را باز کرد تا تیم ژوزه مورینیو با نتیجه ۳-۱ پیش بیفتد.

حتما بخوانید:  زیباکلام: فائزه‌ها امیدوارند با فشار ترامپ فرجی شود

در دقیقه ۷۰ یوونتوس توانست فاصله را به یک گل کاهش دهد. ارسال آلوارو موراتا با ضربه سر مانوئل لوکاتلی همراه شد تا نتیجه ۳-۲ شود.

 

تنها دو دقیقه و یوونتوس توانست گل تساوی را هم به ثمر برساند. دژان کولوسفسکی بعد از یک کش و قوس دروازه رم را باز کرد. در ابتدا داور این گل را مردود اعلام کرد اما بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که این گل در وضعیت سالم به ثمر رسیده تا نتیجه ۳-۳ شود.

این پایان کار نبود و یوونتوس موفق شد در دقیقه ۷۷ بازگشت شگفت انگیز خود را تکمیل کند و گل چهارم را هم به ثمر برساند. حرکت فوق العاده دی شیلیو با ضربه تمام کننده این بازیکن همراه شد تا نتیجه ۴-۳ شود.

کامبک رویایی بانوی پیر در المپیکو

چند دقیقه بعد رم تا آستانه به ثمر رساندن گل تساوی پیش رفت. خطای هند ماتیاس دی لیخت باعث شد داور بعد از بازبینی صحنه اعلام پنالتی کند و با دادن کارت زرد دوم به این بازیکن ستاره هلندی از بازی اخراج شود. لورنزو پلگرینی پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن توسط وویچک شزنی مهار شد.

در ادامه حملات رم برای به ثمر رساندن گل تساوی بی‌نتیجه ماند تا این بازی جذاب با نتیجه ۴-۳ به سود یوونتوس تمام شود و این تیم سه امتیاز بسیار حساس و مهم را کسب کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *