اظهارنظر نتانیاهو در مورد تیم ملی فوتبال ایران اظهارنظر نتانیاهو در مورد تیم ملی فوتبال ایران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اظهارنظر نتانیاهو در مورد تیم ملی فوتبال ایران

اظهارنظر نتانیاهو در مورد تیم ملی فوتبال ایران

برترین ها به نقل از یک رسانه فارسی زبان: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی در کانال یوتیوب درباره تیم ملی فوتبال ایران اظهارنظر کرد.

نتانیاهو در این پیام ویدئویی از بازی‌های ایران در جام جهانی روسیه سخن گفته و می‌گوید مردم ایران «شجاعت» خود را در زمین فوتبال «به نمایش گذاشتند».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «تصور می‌کنید چقدر دشوار است که جلوی گل زدن رونالدو را گرفت؟» پرسشی که به نظر می‌رسد اشاره‌ای‌ است به پنالتی رونالدو، در جریان بازی ایران و پرتغال، که توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

نتانیاهو با اشاره به اینکه «تیم ملی ایران غیرممکن را به اجرا رساند»،در اظهاراتی مداخله جویانه درباره حوادث اخیر در بازار تهران گفت: «می‌خواهم به مردم ایران بگویم شجاعت خود را در زمین فوتبال ثابت کردید. و هم شجاعت خود را در خیابان‌ها به نمایش گذاشتید!.

در پایان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در ادعایی مضحک ابراز امیدواری کرده که روزی شاهد بازی فوتبال ایران و اسرائیل در تهران باشد!

نتانیاهو پیش‌تر هم با انتشار پیام ویدیویی مدعی شده بود: آماده است به ایرانی‌ها برای غلبه بر بحران آب در این کشور کمک کند که با واکنش قاطع مسئولان کشورمان مواجه شد. سخنگوی وزارت خارجه در این باره گفته بود: نتانیاهو یک شومن فریبکار است که نباید به حرف‌هایش توجه کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ازدواج مرد استرالیایی با یک ربات هوشمند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *