ترامپ: ایرانی‌ها بازنده هیچ مذاکره‌ای نبوده‌اند ترامپ: ایرانی‌ها بازنده هیچ مذاکره‌ای نبوده‌اند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ترامپ: ایرانی‌ها بازنده هیچ مذاکره‌ای نبوده‌اند

ترامپ: ایرانی‌ها بازنده هیچ مذاکره‌ای نبوده‌اند

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه گفت که ایرانی‌ها بازنده هیچ مذاکره‌ای نبوده‌اند.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «فقط به یاد داشته باشید، ایرانی‌ها هرگز یک جنگ را نبرده‌اند اما هرگز مذاکره‌ای را از دست نداده‌اند.»

رئیس جمهور آمریکا طی هفته‌های اخیر به شیوه‌های گوناگون مذاکره با ایران را مطرح کرده است.

وی هفته پیش نیز در سخنانی گفته بود که هدف وی صرفا رسیدن به یک «توافق منصفانه» است. او البته گفته برای چنین توافقی عجله‌ای ندارد.

ترامپ: ایرانی‌ها بازنده هیچ مذاکره‌ای نبوده‌اند

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی دیگری نیز مدعی شده بود که واشنگتن به دنبال تغییر نظام در ایران نبوده بلکه به دنبال کمک به این کشور و همکاری با آن است.

«برایان هوک»، رئیس میز ایران در وزارت خارجه آمریکا نیز بارها تلاش کرده پیشنهادهای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران را جدی نشان دهد. 

این در حالی است که روزنامه «نیویورک‌تایمز» چندی قبل به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داد پیشنهادهای دونالد ترامپ برای مذاکره با ایران جدی نیست و او قصد دارد سیاست دولت خود را جایی بین دیپلماسی و تهدید نظامی قرار دهد، بدون آنکه قصد عملی کردن هیچ‌یک را داشته باشد.

روزنامه نیویورک‌تایمز نوشت که ترامپ و دستیارانش پیام‌های گیج‌کننده و ظاهراً متناقضی در خصوص ایران مطرح کرده‌اند. آنها از یک طرف اقدام به ارسال نیروی نظامی، ناوشکن و بمب‌افکن به منطقه کرده‌ و از طرف دیگر می‌گویند که به دنبال درگیری نظامی نیستند. 

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  بیکارترین استان‎های کشور معرفی شدند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *