تصاویرِ خبرساز از آکروبات‌کارانِ ملی‌پوش در قزوین تصاویرِ خبرساز از آکروبات‌کارانِ ملی‌پوش در قزوین | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تصاویرِ خبرساز از آکروبات‌کارانِ ملی‌پوش در قزوین

تصاویرِ خبرساز از آکروبات‌کارانِ ملی‌پوش در قزوین

خبرگزاری ایسنا: حضور تریال‌سواران ملی‌پوش در سرای سعدالسلطنه قزوین خبرساز شد.

تصاویر منتشرشده در صفحه اینستاگرامی روابط عمومی هیات دوچرخه‌سواری استان قزوین نشان می‌دهد که تریال‌کاران تیم ملی در سرای سعدالسلطنه قزوین برای ضبط برنامه «چند درجه» از شبکه نسیم سراغ این بنای تاریخی رفته‌اند، تا برنامه‌ای ورزشی – نمایشی اجرا کنند!

تصویری خبرساز از آکروبات‌کارانِ ملی‌پوش در قزوین

هدف‌شان را از برگزاری این برنامه نیز «به تصویر کشیدن و معرفی انواع فعالیت‌ها، یرگرمی‌ها، ورزش‌های جذاب و هیجان انگیز و زمینه سازی برای گرایش جوانان اعلام کرده‌اند»، اما به نظر می‌رسد هیچ هدفی برای حفاظت از بناهای تاریخی ندارند، به گونه‌ای که به راحتی اجازه می‌دهند هر کس با هر وسیله‌ای از آثار تاریخی بالا برود.

تصاویر نشان می‌دهند که علاوه بر انجام حرکات آکروباتیک با دوچرخه تِریال، هفت نفر از تریال‌کاران تیم ملی روی گنبد سعدالسلطنه می‌روند.

به نظر می‌رسد این اقدام آن‌قدر شوک برانگیز بوده که حتی برخی از فعالان این رشته‌ ورزشی نیز نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند.

تصویری خبرساز از آکروبات‌کارانِ ملی‌پوش در قزوین

در یکی از این واکنش‌ها که آن هم در فضای مجازی منتشر شده، تاکید شده است؛ «با این وضعیت می‌خواهیم سعدالسلطنه رو ثبت جهانی کنیم، آیا دوست دارید دنیا به شما مسولین بخندد. یه سری‌ها هم ورزشکار نیستند ورزشکارنما هستند. همه چیز توی دنیا دیده شدن نیست باید سنگین باشیم، افسوس …»

تصویری خبرساز از آکروبات‌کارانِ ملی‌پوش در قزوین

بعد از منتشر شدن این تصاویر و سیل اعتراضات به عملکرد این گروه ورزشی، شهرداری قزوین نیز متنی را در قالب جوابیه در فضای مجازی و در صفحه شهرداری قزوین منتشر کرد. در بخشی از این متن آمده است: «شهرداری قزوین اقدام گروه مذکور را کاملا اشتباه خوانده و به عوامل اجرایی و نظارتی ذیربط در شهرداری تذکرات لازم را صادر و اعلام کرد که این گونه اقدامات در صورت تکرار، نابخشودنی است و برخوردهای لازم بر اساس موازین قانونی صورت خواهد پذیرفت.»

حتما بخوانید:  شاهکار مسئولان تیروکمان؛ زهرا نعمتی حذف شد!

تصویری خبرساز از آکروبات‌کارانِ ملی‌پوش در قزوین

اما نکته جالب توجه این است که در آخرین بخشِ این متن تاکید شده که «مجوز حضور تریال سواران ملی پوش در سرای سعدالسلطنه پیش از این نیز در سال ۱۳۹۱ و در هفته قزوین صادر شده بود تا به انجام حرکات نمایشی بپردازند.»

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *