جشن کریسمس استقلالی‌ها برای مربی ایتالیایی جشن کریسمس استقلالی‌ها برای مربی ایتالیایی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جشن کریسمس استقلالی‌ها برای مربی ایتالیایی

جشن کریسمس استقلالی‌ها برای مربی ایتالیایی

خبرورزشی: استقلالی‌ها وارد مجموعه آرارات شدند و دقایقی پس از آن هم فرد ملکیان مهاجم اسبق آرارات و استقلال در دهه ۷۰ که اتفاقاً با همین فرهاد مجیدی هم همبازی بود، وارد شد و سراغ سرمربی آبی‌ها رفت. مجیدی برخورد بسیار گرمی با فرد داشت و تصور می‌کرد او برای حضور در مراسم کریسمس و یا تبریک بابت پیروزی استقلال به آنجا آمده است ولی ملکیان هدف دیگری در سر داشت. ملکیان برای دقایق کوتاهی با فرهاد صحبت کرد و پس از آن مجیدی گابریله پین را صدا زده تا همراه با دستیار ایتالیایی خود به اتاق مجاور محل تمرین بروند. گابریله بی‌خبر از همه‌جا همراه فرهاد و ملکیان راه افتاد و وقتی داخل اتاق رسید، سورپرایز شد!

جشن کریسمس استقلالی‌ها برای مربی ایتالیایی

فرد ملکیان از صبح شنبه هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به مناسبت کریسمس برای مربی ایتالیایی استقلال هدایا و شکلات خریده بود تا در خلال تمرین به او اهدا کند. گابریله که از این حرکت پیشکسوت استقلال حسابی شگفت‌زده و البته خوشحال شده بود، نمی‌توانست شادی خود را کتمان کند.

مربی ایتالیایی آبی‌ها در واکنش به مراسم گرفته شده برای خود در باشگاه آرارات، ضمن تشکر فراوان از فرد ملکیان و سایر عوامل برپاکننده این جشن گفت: امیدوارم امسال برای فرد ملکیان عزیز که چنین تدارک زیبایی را برای من دیده بود، سال بسیار خوبی باشد. امیدوارم سال بسیار خوبی هم انتظار استقلال و همه را بکشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اولین واکنش بایدن: ایمان داشته باشیم، می‌بریم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *