جهش آمار مبتلایان به کرونا در مازندران و تهران جهش آمار مبتلایان به کرونا در مازندران و تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جهش آمار مبتلایان به کرونا در مازندران و تهران

جهش آمار مبتلایان به کرونا در مازندران و تهران

برترین‌ها: در حالی رییس اورژانس تهران از افزایش تعداد بیماران بدحال کرونایی در تهران خبر داده که دانشگاه علوم پزشکی بابل با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:  حدود ۱۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های این شهر بستری هستند و با توجه به افزایش بیماران ؛ تمامی بیمارستان های بابل در آماده باش کامل به سر می برند.

جهش آمار مبتلایان به کرونا در مازندران و تهران

تعداد بیماران بدحال کرونایی در تهران افزایش یافت

پیمان صابریان رییس اورژانس تهران  گفت: این روزها تعداد ماموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی کاهش یافته، اما بیماران کرونایی که منتقل می‌شوند بدحال‌تر بوده و به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند و بلافاصله از اورژانس به تخت‌های آی سی یو منتقل می‌شوند.

 تماس‌های اورژانس به صورت صعودی تا چهار برابر رسید. البته این موضوع پیش بینی شده بود. ۵۰ درصد تماس‌ها در مورد مشاوره کرونا بود و روزانه ۳۰ هزار تماس با دیسپچ کرونا انجام می‌شد.

رییس اورژانس تهران در پاسخ به سوالی درباره علت بدحال‌تر شدن بیماران کرونایی در تهران بیان کرد: افراد در قرنطینه خانگی می‌مانند و آن شرایط را حفظ می‌کنند. وقتی بدحال شده و احساس نیاز می‌کنند، دیگر به اقدامات خاصی احتیاج دارند. این نشان می‌دهد که مردم فقط در شرایط اورژانسی به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های بابل صعودی شد

بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل از ترخیصی ها پیشی گرفت و بار دیگر روند صعودی یافت.

در یک هفته گذشته شهرستان بابل روزهای شلوغی را بدلیل بازگشایی اصناف و بازاریان سپری کرده بود و در پنجشنبه و جمعه گذشته نیز جمعیت زیادی در مناطق جنگلی روستاهای جنوب بابل حضور یافته بودند.

حتما بخوانید:  استوری سنگین فکری علیه فرهاد مجیدی

مدیران ارشد شهرستانی در روزهای گذشته نسبت به این موضوع هشدار داده بودند که این هشدارها به واقعیت پیوست و ظرف ۲۴ ساعت گذشته آمار بستری ها در بیمارستان های بابل افزایش یافت.

دانشگاه علوم پزشکی بابل با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده است: ۳۱ بیمار جدید بستری و ۲۴ بیمار هم ترخیص شدند و در حال حاضر حدود ۱۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

این اطلاعیه افزوده است که با توجه به افزایش بیماران بستری، تمامی بیمارستان های بابل در آماده باش کامل به سر می برند.

ویدئویی از ترافیک سنگین در جاده‌های مازندران پس از لغو محدودیت تردد بین استانی را ببینید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *