حرف‌های تازه فریبرز عرب‌نیا از بازگشت به سینما حرف‌های تازه فریبرز عرب‌نیا از بازگشت به سینما | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حرف‌های تازه فریبرز عرب‌نیا از بازگشت به سینما

حرف‌های تازه فریبرز عرب‌نیا از بازگشت به سینما

سینمادیلی: فریبرز عرب‌نیا در تازه‌ترین اظهارتش از بازگشتش به سینما و بازیگری خبر داد. این بازیگر که از سال ۹۴ و بعد از بازی در «آخرین بار کی سحر را دیدی» جلوی دوربین فیلم تازه‌ایی نرفته، پنج سال قبل گفته بود تا مسئولان فعلی وزارت ارشاد حضور دارند در سینمای ایران کار نمی کند.

حرف‌های تازه فریبرز عرب‌نیا از بازگشت به سینما

عرب‌نیا در صحبت‌های اخیرش درباره بازگشتش به سینما گفت:« شرایطم جوری شده که جانیار پسرم می‌تواند مستقل زندگی کند و فرصت بیشتری دارم که روی برنامه‌های شخصی‌ام متمرکز بشوم و برگردم به مسیر و فعالیت های سینمایی‌ام را دوباره شروع کنم. شاید این تابستان به ایران بیایم هرچند هیچکدام از فیلمنا‌‌مه‌هایی که در این مدت بهم پیشنهاد شده را دوست نداشتم. بجز یک مورد که آن هم با شرایط فعلی به سرانجام نمی‌رسد. رشته گرافیک را رها کردم و با توجه به اینکه دوره کرونا رو به اتمام است به عشق اول و آخرم سینما بر میگردم و فعالیتم را از سر می گیرم»

«برای سریال «سلمان فارسی» اوایل فیلم برداری آقای میرباقری به من لطف کردند و پیشنهاد بازی دادند. اما بازی در این سریال را رد کردم. با مهر ‌و احترام برای کسانی که این پروژه را دوست دارند و برایش تلاش می‌کنند اما بازی در این پروژه به شکل صد در صد جزو معیارهای من و خواسته هایم نیست و نخواهم بود.»

«مجموعه قصه‌ و رمانی را شروع به نت‌برداری کردم و قصد دارم مجموعه داستانم را برای چاپ آماده کنم که اگر ببینم در ایران امکان چاپش نیست آنلاین منتشر می‌شود.»

«هیچ وقت فکر راه انداختن کلاس های بازیگری را از سرم بیرون نکردم. در دولت احمدی نژاد با بهانه های واهی و سنگ اندازی‌ها نگذاشتند آموزشگاه دلخواهم را راه بیندازم و در سفرم به ایران امیدوار امکان این کارها باشد.»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سیتی به چلسی باخت؛ لیورپول صدرنشین شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *