پاتوق‌های ایرانیان در نوروز به پایان خط رسیده؟ پاتوق‌های ایرانیان در نوروز به پایان خط رسیده؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پاتوق‌های ایرانیان در نوروز به پایان خط رسیده؟

پاتوق‌های ایرانیان در نوروز به پایان خط رسیده؟

برترین‌ها: هزینه سفر ایرانیان به کشورهای همسایه در آستانه نوروز ۱۴۰۱ افزایش چشمگیری داشته و همین امر موجب ابهاماتی در اذهان عمومی شده است.

پاتوق‌های ایرانیان در نوروز

یکی از اولین مقاصد گردشگری ایرانیان ترکیه است؛ بررسی ها حاکی از آن است که میانگین قیمت بلیت هواپیما برای سفر به ترکیه درهفته های اخیر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و این رقم در ایام نوروز و اواخر اسفند ماه تا به طرز عجیبی افزایش می یابد.

پاتوق‌های ایرانیان در نوروز

قیمت تور ترکیه

هزینه تورهای ترکیه در روزهای اخیر نیز از کف ۵ میلیون تومان آغاز می شود و در ایام نوروز به ارقامی نجومی می رسد.

هزینه تور دبی نیز در ایام نوروز و در مقایسه با اسفند ماه افزایش چشمگیری دارد؛ بررسی ها حاکی از آن است که هزینه تورهای دبی در کف قیمتی و در روزهای اخیر ۱۳ میلیون تومان است که در ایام نوروز به ۵۰ میلیون تومان می رسد.

پاتوق‌های ایرانیان در نوروز

قیمت تور دبی

ارمنستان نیز در سال های اخیر به یکی دیگر از مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل شده است؛ قیمت بلیت سفر به ایروان در روزهای اخیر به طور میانگین ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که در ایام نوروز افزایش می‌یابد.

پاتوق‌های ایرانیان در نوروز

قیمت تور ایروان

کانادا اما با وجود آنکه از کشورهای همسایه ایران نیست یکی دیگر از مقاصد گردشگری ایرانیان است که در رفت و آمد ایرانیان به آنجا در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است؛ بررسی ها حاکی از آن است که هزینه تهیه بلیت برای رفتن به این کشور به طور میانگین ۲۳ میلیون تومان است.

پاتوق‌های ایرانیان در نوروز

کابری در توئثیتر در همین زمینه نوشت:

حتما بخوانید:  اصرار برخی مداحان به رعایت نکردن پروتکل‌ها

اینکه عیکی از شرکت‌های سفرهای هوایی چه بلایی سر آدم می تونه بیاره رو لطفاً بخونید و ریتوییت کنید:

دو هفته پیش برای انتهای این هفته تور استانبول خریدم. امروز پیام دادن که پرواز رفت کنسل شده و برای پرواز جایگزین جمعا نزدیک به شش میلیون تومن باید اضافه تر بدی!

میگم خب من نمی خوام یا اصن ندارم این مبلغ رو پرداخت کنم، چی میشه؟ میگه فقط پول پرواز رفت رو پس میدیم! هتل و پرواز برگشت و بیمه مسافرتی رو کنسل نمی کنیم و عودت نمیدیم!!! نکته جالب ترش اینجاست که مبلغ پرواز رفت هم در قرارداد تور تفکیک نشده و هر قدر دلش بخواد می خواد پس بده!!!

یعنی من گیر کردم بین اینکه شش میلیون اضافه بدم، یا پول تور بره هوا!!! و صراحتا پشتیبانی میگه ما پلتفرمیم و هییییییچ مسئولیتی نداریم!!! و هر چی هم میگی میگه برو شکایت کن پولتو پس بگیر!

نکته اینه که پدر مرحوم و مادر من سالها آژانس هواپیمایی داشتن و قانونا باید رایگان پرواز جایگزین بدن بهم و تازه در مورد زمان پرواز هم منو متقاعد کنند که زمان جایگزین رو بپذیرم. ولی اینقدر وقیحند که اینطوری با مشتری تعامل می کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *