دشتِ ۳ امتیازی استقلال با «پنجره بسته» دشتِ ۳ امتیازی استقلال با «پنجره بسته» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دشتِ ۳ امتیازی استقلال با «پنجره بسته»

دشتِ ۳ امتیازی استقلال با «پنجره بسته»

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال استقلال در هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت و با دو گل حریف خود را شکست داد تا محمود فکری در نخستین تجربه سرمربیگری خود روی نیمکت استقلال با پیروزی زمین را ترک کند. وریا غفوری (۵۸) و ارسلان مطهری (۶۶) زننده گل‌های استقلال در این بازی بودند.

تیم استقلال در سه فصل گذشته در هفته اول موفق به پیروزی و حتی زدن گل نشده بود و توانست در شروع بیستمین دوره لیگ برتر این طلسم را بشکند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ (۸۷ – محمد دانشگر)، مسعود ریگی، فرشید باقری (۶۹ – شیخ دیاباته)، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب مس رفسنجان: ناصر سالاری، حامد نورمحمدی، عقیل کعبی، محمد آقاجان‌پور، رحیم زهیوی (۷۴ – مهرداد آوخ)، فراز امامعلی، قائم اسلامی‌خواه، میثم نقی‌زاده (۸۹ – مهرداد رضایی)، علیرضا نقی‌زاده (۶۶ – محسن آذرباد)، مسیح زاهدی و سجاد آشوری (۷۴ – محمدحسین کریم‌زاده).

داور: رضا عادل

نیمه اول

دقیقه ۵: شوت امیرارسلان مطهری از کنار دروازه مس راهی اوت شد.

دقیقه ۱۴: روی توپ ارسالی از نقطه کرنر، آرش رضاوند داخل محوطه جریمه مس سرنگون شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۱۷: قائم اسلامی‌خواه از مس کرمان، اولین بازیکنی بود که با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۲۲: تیم مس صاحب موقعیت خوبی در محوطه جریمه استقلال شد که توپ بازیکن این تیم را مدافعان استقلال از منطقه خطر دور کردند. در ادامه، استقلال صاحب ضدحمله شد که شوت فرشید اسماعیلی باز راهی به چهارچوب دروازه نداشت.

حتما بخوانید:  کدام صنوف تهران از شنبه مجاز به فعالیت هستند؟

دقیقه ۳۰: پاس عمقی میلیچ به مطهری رسید و این بازیکن می‌توانست گل اول استقلال را به ثمر برساند، اما سالاری، دروازه‌بان مس ضربه او را گرفت تا بهترین موقعیت آبی‌پوشان تا این لحظه از دست برود.

دقیقه ۳۲: استقلالی‌ها با چند پاس به محوطه جریمه حریف رسیدند، اما نتوانستند توپ را از لایه‌های دفاعی مس عبور بدهند و در نهایت موقعیت خوب شاگردان فکری تبدیل به ضربه کرنر شد.

دقیقه ۴۰: فرشید باقری به دلیل تکل خشن با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: مسی‌ها روی ضربه کرنر صاحب موقعیت شدند، اما ضربه فراز امامعلی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: ضربه قایدی پس از برخورد به تیر دروازه و دخالت دروازه‌بان مس راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۵: محمد آقا‌جان‌پور با خطا روی اسماعیلی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۵۸: شوت اسماعیلی را سالاری دفع کرد. در ادامه سانتر به محوطه جریمه را آرش رضاوند با سر به وریا غفوری رساند تا این بازیکن قفل دروازه مس را باز کند.

دقیقه ۶۱: مسیح زاهدی بازیکن مس به دلیل اعتراض شدید با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۶۵: اسماعیلی، هافبک استقلال دیگر بازیکنی بود که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۶: استقلال در یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که در ابتدا شوت قایدی را مدافع مس دفع کرد، اما در ادامه پاس زیبای این بازیکن به ارسلان مطهری رسید و مهاجم استقلال گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۹: مطهری در محوطه جریمه مس سرنگون شد، اما نه تنها داور اعتقادی به پنالتی نداشت، بلکه به مهاجم استقلال کارت زرد نشان داد.

حتما بخوانید:  پلیس: پخش نذری گرم ممنوع است

دقیقه ۸۱: ضربه بازیکن مس به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

تیم استقلال به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش، نتوانست در این دیدار از بازیکنان جدید خود استفاده کند. آبی‌پوشان در هفته دوم در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهند رفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *