رئال مادرید کابوس «کامبَک» را برای PSG زنده کرد رئال مادرید کابوس «کامبَک» را برای PSG زنده کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رئال مادرید کابوس «کامبَک» را برای PSG زنده کرد

رئال مادرید کابوس «کامبَک» را برای PSG زنده کرد

برترین‌ها: در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید و پی اس جی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی خارق العاده، رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر یک پاریسن ژرمن را شکست دهد و راهی مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

بنزما با هتریک نفس پاری‌سن‌ژرمن را گرفت

رئال مادرید که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر باخته بود، در این بازی به دنبال کامبک مقابل پاریسن ژرمن بود اما در نیمه اول روی یک ضد حمله سریع دروازه اش توسط کیلیان امباپه باز شد و با یک گل عقب افتاد تا در مجموع بازی دو بر صفر به نفع پی اس جی شود و نیمه اول با این نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم رئال مادرید حملات بیشتری روی دروازه پی اس جی داشت و در نهایت با پرس شدید، روی اشتباه دوناروما کریم بنزما توانست در دقیقه ۶۱ گل اول رئال مادرید را به ثمر برساند.

کامبک بی‌نظیر رئال مادرید مقابل پاری‌سن‌ژرمن

پس از این گل حملات رئال مادرید بیشتر شد و کریم بنزما در دو دقیقه متوالی یعنی ۷۷ و ۷۸ توانست دروازه پی اس جی را به شکل برق آسایی روی اشتباه بازیکنان پی اس جی باز کند و رئال مادرید بدین ترتیب توانست کامبک بی نظیری را مقابل پی اس جی ثبت کند و با هت تریک بنزما نسخه مسی، امباپه و نیمار و مثلث MNM به طور کلی پیچیده شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دادستان کل: فساد در نظام گسترده نیست

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *