صبح‌نو: معترضان دانشگاه تهران داعشی بودند صبح‌نو: معترضان دانشگاه تهران داعشی بودند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / صبح‌نو: معترضان دانشگاه تهران داعشی بودند

صبح‌نو: معترضان دانشگاه تهران داعشی بودند

روزنامه اصولگرای صبح نو، گزارشی از ماجرای تجمع روز گذشته دانشگاه تهران به نقل از یک دانشجو را منتشر کرد.

مقارن ظهر روز گذشته تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به آنچه برخورد حفاظت فیزیکی دانشگاه با نحوه پوشش برخی دانشجویان می‌دانستند، در مقابل پردیس هنر‌های زیبا این دانشگاه تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کردند.

در بخشی از این گزارش به نقل از یکی از دانشجویان حاضر در صحنه آمده است: چرا با این همه شلوغ‌کاری، غوغا و جیغ‌وداد خودشان دانشجو بودنشان را ثابت نمی‌کنند. مسوول دیگری پشت تریبون می‌رود و می‌گوید هر دوطرف حرف‌هایشان را بزنند. اول این‌ها بیانیه می‌خوانند و بعد شما حرف‌تان را بزنید. معلوم نیست بیانیه یک تجمع غیرقانونی چرا باید خوانده شود؛ اما بچه‌هایی که به خاطر قلدری و بستن مسیر ورود شاید نصف‌شان توانستند وارد سالن شوند، ساکت بیانیه آن‌ها را گوش می‌دهند.

بیانیه‌ای که می‌گوید: «پوشش حرفه‌ای شبیه شوخی است و اجبار در لفافه پیچیده شده است. تعیین هر حد و حدودی برای دانشجو، ورود به حریم شخصی او است.» بیانیه که تمام می‌شود، شروع به بیرون‌رفتن از سالن می‌کنند. از مسوولان میانجیگر هم خبری نیست. قائله تمام شده است.

دوستان با بطری‌هایی که از آب خالی شده است و پاهایی که چندتایی‌شان از لگد زدن به بسیجی‌ها حسابی درد می‌کند، سالن را ترک می‌کنند. با حنجره‌هایی که از بس «بی‌شرف، بی‌شرف» به ما گفته است، بدجوری خسته است و دست‌هایی که عضلات‌شان برای ممانعت از راه دادن ما به سالن درد گرفته است. به اندازه کافی برای آزادی و مبارزه با اجبار جنگیده‌اند.

حتما بخوانید:  برانکو: نگفتم بعد از گرفتن طلبم جدا می‌شوم

حالا می‌توانند سریع فرار کنند تا یک کلمه هم از حرف‌های کسی غیر از خودشان را نشنوند. برادری بسیجی بالا رفته و شروع می‌کند بیانیه ما را خواندن. «منطق شما مثل منطق داعش است، می‌خواهید بترسانید که ما این خط را رها کنیم؛ اما اگر مسوولان هم عرضه نگه داشتن این خط را ندارند، ما ایستاده‌ایم»؛ صدای تکبیر جمع بلند می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *