علم الهدی: فاسد نشان دادن حضور مسافران عراقی در مشهد، توطئه انگلیس است علم الهدی: فاسد نشان دادن حضور مسافران عراقی در مشهد، توطئه انگلیس است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / علم الهدی: فاسد نشان دادن حضور مسافران عراقی در مشهد، توطئه انگلیس است

علم الهدی: فاسد نشان دادن حضور مسافران عراقی در مشهد، توطئه انگلیس است

خبرگزاری مهر: آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد:  ۲۰۰ سال است انگلیسی‌ها تلاش می‌کنند بین امت‌های اسلامی تفرقه بیندازند که خوشبختانه در مقابله با داعش ۳ امت ایران، عراق و سوریه با هم متحد شدند و توانستند به پیروزی برسند و امروز آن‌ها از این موضوع ناراحت هستند و می‌خواهند این ملت‌ها را مقابل هم قرار دهند.

امام‌جمعه مشهد بیان کرد: در این راستا آن‌ها توطئه جدیدی را شروع کردند و تلاش می‌کنند بگویند مردم عراق در سفر به مشهد برای فساد می‌آیند تا بین ملت ایران و عراق اختلاف ایجاد کنند. این توطئه چند بعد دارد که اولین آن بدبینی مردم دو کشور نسبت به یکدیگر و ایجاد اختلاف است.طبق آمار سال گذشته ۴ میلیون توریست مذهبی به مشهد آمدند که بخشی از آن‌ها عراقی بودند و حالا آن‌ها می‌خواهند با این توطئه از حضور عراقی‌ها در مشهد جلوگیری کرده و به اقتصاد کشور لطمه بزنند.

علم الهدی اظهار کرد:از بین بردن قداست مشهد بعد دیگر این موضوع است و عده‌ای فکر می‌کنند اگر قداست مشهد از بین رفت این شهر محلی برای فسق و فجور و درآمد بیشتر می‌شود و دشمن خارجی نیز تلاش می‌کند معنویت این منطقه را از بین ببرد تا نگاه‌ها از مشهد برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد:ملت ایران و عراق به هم آمیختگی ریشه‌ای دارند و وقتی رزمندگان ما در دفاع از مردم عراق مقابل داعش به این کشور رفتند باعث شد تا بین مردم رابطه خوبی برقرار شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد:امروز آمریکا در خط اول مقابله با ایران قرار دارد اما انگلیسی‌ها نیز با شگردهای نفوذ به‌صورت ریشه‌ای با کشور ما برخورد می‌کند و جوانان باید متوجه این توطئه باشند.

حتما بخوانید:  ماسک تنفسی خطر ابتلا به کرونا را بالا می‌برد؟

علم الهدی گفت: به مسئولان امنیتی و انتظامی مشهد تأکید می‌کنیم باید با بیداری و هوشیاری همه امکانات را برای مقابله با هرگونه فحشا بسیج کرده و قدرتمند با این پدیده برخورد کنند.

وی بیان کرد: وقتی با اجرای کنسرت مخالفت می‌کنیم مخالف شادی جوانان نیستیم زیرا دشمن می‌خواهد از این طریق مشهد را از قداست بیندازد و هویت شهر امام رضا(ع) را از بین ببرد.جوان مشهدی با هر تفکری جان خود را فدای امام رضا(ع) می‌کند و دشمن به اسم شادی نمی‌توانند جوانان را گول بزند و مقابل قداست این شهر قرار دهد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *