محرز: از این رقابت بچه‌گانه بر سر واکسن متاسفم محرز: از این رقابت بچه‌گانه بر سر واکسن متاسفم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / محرز: از این رقابت بچه‌گانه بر سر واکسن متاسفم

محرز: از این رقابت بچه‌گانه بر سر واکسن متاسفم

میزان نوشت: محقق اصلی تیم تولید واکسن کوو ایران گفت: عده‌ای برای هم زیر پا می‌گیرند و من نمی‌دانم این بد اخلاقی‌ها تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند؟!

ف

مینو محرز: 

* (در پاسخ به این سوال که چرا برخی افراد با وجود تزریق واکسن برکت به بیماری کرونا دچار شده اند؟): ممکن است افراد بعد از تزریق هر واکسنی به کرونا مبتلا شوند چرا که در حال حاضر در شرایط اپیدمی قرار داریم و ویروس کووید در همه جا پخش است و احتمال دارد شخصی پیش از تزریق و یا قبل از اینکه واکسنی که دریافت کرده، اثر کند، در معرض ویروس قرار گرفته باشد و این موضوع ربطی به واکسن ندارد.

* هم اکنون که در حال سپری کردن فاز سوم مطالعاتی این واکسن قرار داریم با پیک پنجم کرونا مواجه هستیم و ممکن است داوطلبان با حضور در تجمعات قبل از زمانی که واکسن اثر کند، دچار این بیماری شوند و این موضوع را به حساب واکسن بگذارند و این در حالی است که به هیچ عنوان هیچ نوعی واکسنی سبب بروز بیماری نمی‌شود.

* همه واکسن‌های داخلی در حال سپری کردن مراحل تولید خود هستند و من واقعا از بیان چنین صحبت‌ها و بداخلاقی‌ها و همچنین این رقابت‌های بچگانه متاسفم.

* مراحل یک واکسن داخلی زودتر از بقیه واکسن‌ها طی شده واین واکسن به نتیجه رسیده و در حال تولید و مصرف شدن است و سایر واکسن‌های داخلی هم هنگامی که به نتیجه برسند، به آن‌ها مجوز اورژانسی داده می‌شود تا بتوانند، واکسن خود را تولید کنند و ما از خدا می‌خواهیم که هر چه زودتر همه واکسن‌ها به نتیجه برسند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر مردم کشور را واکسینه کنیم.

حتما بخوانید:  کودتا در میانمار با بازداشت رهبر و رئیس‌جمهور

* ما همه باید برای انجام واکسیناسیون عمومی به هم کمک کنیم و این بد اخلاقی‌ها چیست که همه در حال خراب کردن همدیگر هستند؟! همه باید دست در دست هم دهیم و هر چه زودتر واکسن‌های داخلی را تولید نماییم تا همه مردم کشور واکسینه شوند.

* این وزارت بهداشت است که به مراحل واکسن‌ها نظارت می‌کند و به آن‌ها مجوز می‌دهند و همه واکسن‌ها تحت نظارت یک نهاد قرار می‌گیرند و فرقی هم بین آن‌ها وجود ندارد و واکسن کوو ایران از لحاظ طی کردن مراحل جلوتر از بقیه بوده و زودتر از بقیه مجوز دریافت کرده و من واقعا متاسفم که در شرایطی که ۸۰ میلیون نفر باید واکسینه شوند و این در حالی است که میزان پوشش واکسیناسیون در کشور پایین است و ما باید با تولید هر چه بیشتر واکسن این موضوع را جبران کنیم، عده‌ای برای هم زیر پا می‌گیرند و من نمی‌دانم این بد اخلاقی‌ها تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند؟!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *