مظلومی: می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود! مظلومی: می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مظلومی: می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود!

مظلومی: می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود!

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ظاهرا فقط می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود و وقتی این مسائل را می‌بینیم، به شک می‌افتیم.

مظلومی: آقایان می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود!

پرویز مظلومی با انتقاد از برنامه فوتبال برتر:

* متأسفانه تا ساعت ۲ بامداد بیدار بودم تا دوستان با من تماس بگیرند و نکاتی را در مورد استقلال بگویم ولی تماس نگرفتند. در کمال تعجب، روی خط برنامه می‌گویند با آقای مظلومی تماس گرفتیم ولی پاسخگو نبودند.

* آقایان با چه کسی تماس گرفتند؟ تعجب می‌کنم. منِ سرپرست استقلال برای دفاع از تیمم، باید در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر حرف می‌زدم اما کسی با من تماس نگرفته و متهم به عدم پاسخگویی هم می‌شوم. نه اهل حاشیه سازی هستم و نه زیاد اهل مصاحبه ولی وقتی می‌بینم حق استقلال در روز روشن خورده می‌شود، مجبورم از حق تیمم و هوادارانش دفاع کنم.

* می‌خواهم در مورد مسأله فنی تیم صحبت کنم. انصافا از نظر فنی دست محمود فکری خالی بود و ۵ بازیکن مهم و تأثیرگذار را در اختیار نداشت. بازیکنانی که دیروز غایب بودند، نفرات تأثیرگذار استقلال هستند ولی آنها را در اختیار نداشتیم. دومین مشکل در مسابقه دیروز، استرسی بود که قبل از مسابقه به تیم ما وارد شد.

* شب قبل از بازی به ما اعلام کردند رشید مظاهری محروم می‌شود و تمام تمرکز ما را بهم ریختند. سؤال من این است؛ مگر کاری که مظاهری در تراکتور انجام داده، به استقلال مربوط است؟ نکته عجیب تر اینجاست که روز بازی به ما اعلام کردند بابک مرادی ۴ ماه از حضور در میادین محروم شده است. ما باید به چه کسی پناه ببریم؟ چه کسی صدای ما را می‌شنود؟ رشید مظاهری یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرده و مشابه همان را که نمی خواهم تاییدش کنم، یک بازیکن دیگر تراکتور منتشر کرده است. سؤال من این است که چرا آن بازیکن را محروم نمی‌کنند؟

حتما بخوانید:  علیرضا فیروزجا تغییر تابعیتش را تایید کرد

* مرادی در ترکیب اصلی استقلال در بازی روز گذشته حضور داشت ولی او را ۴ ماه محروم کردند. ببینید چه استرس و فشاری به کادر فنی و بازیکنان چند ساعت به شروع مسابقه وارد شده و با چه تمرکزی باید تیم را به زمین بفرستند. همه اینها به کنار، ببینید در مورد داوری چه اتفاقاتی رخ داد. در شرایطی که بازیکن حریف به خاطر خطا روی مهدی قائدی باید از زمین اخراج می‌شد، داور اصلاً آن صحنه را خطا نگرفت. بررسی کنید که در دیدارهای استقلال مقابل فولاد، مس رفسنجان، ماشین سازی و پیکان چه بلاهایی سر تیم ما آوردند.

* کارشناس داوری در مورد پنالتی واضح نفت آبادان می‌گوید در قانون جدید این صحنه پنالتی نیست. قانون جدید می‌گوید هر توپی که به دست اصابت کند و در داخل محوطه باشد، پنالتی است. خیلی راحت از حق استقلال می‌گذرند. خودتان بررسی کنید چه بلایی بر سر تیم ما آورده‌اند.

* جریان چیست؟ ظاهرا فقط می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود. وقتی این مسائل را می‌بینیم، به شک می‌افتیم. خطای واضح بازیکن نفت روی قائدی که حتماً باید بازیکن حریف اخراج می‌شد، گرفته نشده است. پنالتی محرز استقلال دیده نشده است. در این لیگ سخت و طاقت‌فرسا، مگر استقلال باید چند فرصت به دست بیاورد که آن را هم داوران نبینند؟ با این فشاری که روی تیم و کادر فنی وارد شده، چه انتظاری دارید؟ آقایان ادعا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند فرق نمی‌گذاریم اما آیا ندیدن پنالتی‌های واضح استقلال و حق‌خوری آشکار، فرق نیست؟ شما را به خدا قسم می‌دهم که با احساسات این هواداران بازی نکنید.

حتما بخوانید:  روسیه و چین مبادله بانکی با ایران را قطع کردند

 * یکی به ما جواب بدهد. در برنامه شب گذشته فوتبال برتر از فلان تیم مقام مسؤول به صورت تصویری روی خط آمده اما یک تماس با من نگرفتند که در مورد حق استقلال حرف بزنم. چه خبر است نمی‌دانیم. دیروز به معنی واقعی مظلومیت استقلال ثابت شد، وقتی یک بازیکن تیم ما را در روز بازی ۴ ماه محروم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، تمام روحیه تیم ما بهم می‌ریزد. قبل از بازی باید استرس را در چهره مظاهری و حسین حسینی می‌دید. کادر فنی بلاتکلیف و نمی‌دانست کدام دروازه‌بان را باید بازی بدهد. این انصاف است؟

* (با اشاره به مصدومیت قائدی): قرار است این بازیکن از پای خود عکسبرداری کند. درست است که ما زمین اختصاصی در اختیار نداریم اما سه ورزشگاه در اختیار استقلال است. در این شرایط هوای بارانی و زمین‌های گل، بازیکنان ما با جان و دل تمرین می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند اما سر آنها را در بازی می‌برند. وقتی بازیکن استرس داشته باشد مصدوم هم می‌شود. شما باید قبل از بازی دیروز رختکن تیم ما را می‌دیدید که به خاطر محرومیت بابک مرادی چقدر ناراحت بودند. خواهش من این است که آقایان فوتبالی فکر کنند و این گونه نباشد که در روز مسابقه بازیکن تیم ما را ۴ ماه محروم کنند. نمی‌شد حکم بابک مرادی را امروز و بعد از بازی صادر می‌کردند؟ اینها مسائلی است که در ۵ هفته گذشته ما را اذیت کرده و واقعا ما را به شک انداخته که شاید نمی‌خواهند استقلال موفق شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *