وداع تکراری بارسلونا و مسی با لیگ قهرمانان وداع تکراری بارسلونا و مسی با لیگ قهرمانان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وداع تکراری بارسلونا و مسی با لیگ قهرمانان

وداع تکراری بارسلونا و مسی با لیگ قهرمانان

فوتبالی: پاری سن ژرمن و لیورپول با برتری در مجموع دو دیدار برابر بارسلونا و لایپزیش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

در دور برگشت از مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک دو پرنس به تساوی یک بر یک دست یافتند و در نهایت این پی اس جی بود که با نتیجه‌ی ۵ بر ۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد و باید دید که چه قرعه‌ای در مرحله‌ی یک چهارم نهایی نصیب پی اس جی خواهد شد.

پاریسی ها که با دستی پر از بازی رفت، پا به این دیدار گذاشته بودند، در همان نیمه‌ی اول بازی توسط کیلیان امباپه از روی نقطه‌ی پنالتی به گل رسیدند تا به نوعی آبی سرد بر روی رویای کامبک بارسلونا ریخته شود. مسی چند دقیقه بعد با شوتی تماشایی گل اول بارسلونا را به ثمر رساند. او این فرصت را داشت تا در ثانیه‌های پایانی نیمه‌ی اول این دیدار با گلزنی از روی نقطه‌ی پنالتی بارسا را پیش بیندازد و شانس کامبک را برای بارسلونا همچنان زنده نگه دارد اما پنالتی خود را از دست داد تا اوضاع برای بارسا دشوار باقی بماند.

وداع تکراری بارسلونا و مسی با لیگ قهرمانان

در نیمه‌ی دوم هم تلاش های بارسلونا بی ثمر بود و کیلور ناواس عملکرد بسیار درخشانی داشت تا در نهایت بارسلونا از دور رقابت ها کنار رود و پی اس جی راهی مرحله‌ی یک چهارم نهایی شود.

بارسلونا هم همچون فصول اخیر نتوانست عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان داشته باشد. این تیم آخرین بار در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ به مقام نخست این مسابقات دست یافت.

حتما بخوانید:  جزئیات وقوع زلزله ۵.۶ریشتری در سی‌سخت

در دیگر دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در ورزشگاه پوشکاش آرنا به مصاف لایپزیش رفت.

در نیمه اول این دیدار، شاهد بازی متعادلی از سوی هر دو تیم بودیم. لیورپول که با پیروزی ۲-۰ در دور رفت، آن هم در خانه لایپزیش پا به میدان گذاشته بود، سعی در کنترل بازی داشت و در این امر نیز موفق بود و اجازه پیشروی به لایپزیش نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

وداع تکراری بارسلونا و مسی با لیگ قهرمانان

در نیمه دوم همانند نیمه اول، بازی در وسط میدان پیگیری می شد. لایپزیش که در اصل نیاز به گل داشت، اما اصلا شوق و اشتیاقی از خود برای رسیدن به گل نشان نداد تا این محمد صلاح باشد که در دقیقه ۷۱ با پاس دیگو ژوتا گل اول را به ثمر برساند. تنها ۳ دقیقه بعد از گل اول، سادیو مانه گل دوم را به ثمر رساند تا لیورپول با حساب ۲-۰ در این بازی به پیروزی برسد. شاگردان کلوپ در مجموع با حساب ۴-۰ به دور بعد صعود کردند.

کلوپ و لیورپول در روزهای اخیر مورد حمله رسانه‌ها قرار گرفته بودند و حالا ممکن است با این پیروزی، کمی از فشارها بکاهد. لیورپول تا پیش از این دیدار در ۸ بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها رکورد ۶ باخت و ۲ برد ثبت کرده بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *