کیهان به روحانی:دلار ۲۰هزار تومانی ثمره برجام بود؟ کیهان به روحانی:دلار ۲۰هزار تومانی ثمره برجام بود؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کیهان به روحانی:دلار ۲۰هزار تومانی ثمره برجام بود؟

کیهان به روحانی:دلار ۲۰هزار تومانی ثمره برجام بود؟

روزنامه کیهان به سخنان اخیر روحانی درباره توافق هسته‌ای که گفته بود: برجام خیر و برکت بسیاری برای کشور داشته است واکنش نشان داد.

این روزنامه در ادامه نوشت: 

* اجرای این توافق (برجام) برکات فراوانی برای کشور داشت و در تاریخ سیاسی کشور کم‌نظیر بود»؛ آیا واقعاً چنین بود؟ برجام برکات فراوانی داشت و کم‌نظیر بود؟!

*آقای روحانی تأکید کرده است که برجام خیر و برکت بسیاری برای کشور داشته است. سؤال اینجاست که آیا بتن‌ریزی در صنعت هسته‌ای خیر و برکت است؟! آیا افزایش سرسام‌آور قیمت دلار تا آستانه ۲۰ هزارتومان، خیر و برکت است؟! آیا کوچک شدن سفره مردم خیر و برکت است؟!

* آیا خروج ۹۷۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده (از مجموع ۱۰ هزار کیلوگرم) از کشور، خیر و برکت بود؟! خروج این مقدار اورانیوم، معادل ۹۷ درصد کل اورانیوم غنی شده در ۱۰ سال بود که با تلاش دانشمندان ایرانی صورت گرفته بود.

* اکنون ۲۴ ماه از خروج آمریکا و همچنین قریب به ۶۰ ماه از امضای برجام سپری شده است. این مدت زمان طولانی در حالی سپری شده است که هیچ دستاوردی از برجام عاید کشورمان نشده است. تنها پاسخ قاطع ایران به فرصت‌سوزی ۵ ساله آمریکا و اروپا، خروج از برجام و خروج از ان‌پی‌تی است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آقای رمضانی، این پیراهن برای شما گشاد است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *