آخرین اطلاعات افشا شده درباره آیفون ۱۳ آخرین اطلاعات افشا شده درباره آیفون ۱۳ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آخرین اطلاعات افشا شده درباره آیفون ۱۳

آخرین اطلاعات افشا شده درباره آیفون ۱۳

فرارو: جان پراسر Jon Prosser، افشاکننده سرشناس دنیای فناوری در جدیدترین گزارش خود افشا کرد که جدیدترین پرچمدار گوشی های آیفون قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر، یعنی حدود دو هفته دیگر رونمایی شود. وی همچنین تصویری از برچسب جعبه خرده فروشی این محصول را منتشر کرد که نشان می دهد این دستگاه سرانجام با نام iPhone 13 عرضه خواهد شد.

علیرغم تلاش های سختگیرانه، به نظر می رسد که اپل همچنان از انتشار غیر رسمی اطلاعات تجاری مهم خود رنج می برد. این غول فناوری حتی در ماه های گذشته این افشاگران را تهدید کرده است که چنین اقداماتی را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد اما به نظر نمی رسد این تهدید نیز باعث شده باشد تا درز اطلاعات تجاری و مهم این شرکت کاهش یابد. آخرین نمونه از این درز اطلاعات مربوط به جدیدترین گوشی پرچمدار آیفون است که جان پراسر روز گذشته افشا کرد که این محصول که قطعاً iPhone 13 نام خواهد داشت، در تاریخ ۱۴ سپتامبر رونمایی خواهد شد در حالی که پیش از این تصور می شد که این رویداد در تاریخ ۲۴ سپتامبر برگزار خواهد شد.

بر اساس رویدادی که اپل در سپتامبر هر سال برای معرفی جدیدترین آیفون های خود برگزار می کند، گمانه زنی های بسیاری وجود داشت که این رویداد در تاریخ ۱۷ سپتامبر خواهد بود و آیفون ۱۳ نیز در همین تاریخ رونمایی خواهد شد اما جان پراسر با استناد به منابع ناشناس خود، مدعی است که این رویداد در تاریخ ۱۴ سپتامبر خواهد بود. طبق گزارش این افشاگر، دعوت نامه های مطبوعاتی یک هفته قبل از رویداد صادر می شود، در حالی که پیش سفارشات از ۱۷ سپتامبر آغاز می شود. بنابراین این رویداد در تاریخ ۱۴ سپتامبر برگزار می شود و فروش رسمی نیز از تاریخ ۲۴ سپتامبر آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید:  پایان مناظره آخر با نطق جنجالی همتی

آخرین اطلاعات افشا شده درباره آیفون ۱۳

تصویر برچسب جعبه آیفون ۱۳ با نام رسمی محصول

اما نکته جالب توجه تر در گزارش جدید جان پراسر، انتشار یک تصویر از برچسب جعبه خرده فروشی گوشی جدید آیفون است که قبل از هر چیز نام رسمی این دستگاه را تأیید می کند که همان iPhone 13 خواهد بود. پیش از این شایعات زیادی درباره نام گوشی پرچمدار بعد از آیفون ۱۲ مطرح بود، اما با انتشار این تصویر اکنون ما به این اطمینان رسیده ایم که این گوشی همان آیفون ۱۳ خواهد بود. جدای از این، عکس جعبه خرده فروشی اگرچه از منابع رسمی نیست، اما می تواند نشان دهنده راه اندازی قریب الوقوع سری آیفون ۱۳ باشد. جان پراسر همچنین گزارش می دهد که همه مدل های موجود از آیفون ۱۳ در این زمان بلافاصله برای پیش خرید در دسترس خواهند بود.

آخرین اطلاعات افشا شده درباره آیفون ۱۳

گزارش های پیشین مدعی هستند که آیفون ۱۳ به احتمال زیاد دارای صفحه نمایش LTPO با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز هستند، به عبارت دیگر، نرخ تجدید به طور خودکار و با توجه به برنامه مورد استفاده تنظیم می شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. همچنین آیفون ۱۳ از سنسور Touch ID برخوردار است که در زیر صفحه نمایش پردازش می شود. فناوری تشخیص چهره سه بعدی همچنان وجود خواهد داشت و کاربران به سادگی یک روش احراز هویت بیومتریک اضافی در اختیار خواهند داشت. نکته قابل توجه دیگر، وجود لبه صفحه نمایش (ناچ) کوچکتر آیفون ۱۳ نسبت به مدل های قبلی است. علاوه بر این، گوشی جدید اپل گزینه حداکثر یک ترابایت ظرفیت حافظه خواهد داشت که تقریبا دو برابر بالاترین ظرفیت حافظه قبلی موجود است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *