خشم هواداران پاریس؛ مسی و نیمار هو شدند! خشم هواداران پاریس؛ مسی و نیمار هو شدند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خشم هواداران پاریس؛ مسی و نیمار هو شدند!

خشم هواداران پاریس؛ مسی و نیمار هو شدند!

ورزش سه: انتقادات از پی اس جی پس از پایان دیدار با رئال مادرید شروع شد و رسانه های فرانسوی موج گسترده ای از اعتراضات را شروع کردند. تقریبا به جز کیلیان امباپه کسی در امان نماند از مدیریت تا بازیکنان و کادر فنی همه مورد شدیدترین اعتراضات قرار گرفتند.

شایعات اخراج پوچتینو سرمربی تیم و حتی برکناری لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه قوت گرفته و دیروز هواداران پی اس جی بیانیه ای برای اخراج ناصر الخلیفی رئیس باشگاه صادر کردند.

ژروم روتن کارشناس فرانسوی و از بازیکنان سابق پی اس جی درباره عملکرد نیمار و مسی اظهار داشت:« آنها هر دو بی‌مسئولیت و پولکی هستند. مسئولیت این شکست برابر رئال مادرید برعهده این دو نفر است. من خجالت می‌کشم که اینطور درباره مسی حرف بزنم اما این واقعیت است. این بازیکن فقط در زمین راه می‌رود.نیمار هم تمام جرات و جسارتش را از دست داده است. من از او اسم نمی‌برم چون حتی گفتن نام او هم واقعا من را آزار می‌دهد. او از زمانی که در پی اس جی حضور داشته مسخره و مضحک بوده است.»

روتن همچنین به انتقاد از عملکرد لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، پرداخت و اضافه کرد:« کدام بازیکن امروز شخصیت درستی را از خود در پی اس جی ارائه می‌کند؟ کدام بازیکن را می‌توان با این هویت تشخیص داد؟ من می‌خواهم این مدیر ورزشی یک بار و برای همیشه برود! او اینجا هیچ کاری انجام نداده است! سه سال حضور او در این تیم فاجعه بوده است!»

از ساعتی پیش پی اس جی در حضور نزدیک به ۳۰ هزار هوادار به مصاف بوردو رفته و پیش از شروع ازای و هنگام خواندن نام بازیکنان، همگی از سوی هواداران هو شدند و تنها کیلیان امباپه مورد تشویق قرار گرفت.

حتما بخوانید:  داغِ داغ؛ تهران ۴۰، مشهد ۴۷ و اهواز ۴۹درجه

موج اعتراضات در جریان بازی نیز ادامه دارد و هرگاه نیمار و لیونل مسی پا به توپ می شوند صدای سوت های اعتراضی از بخش های مختلف ورزشگاه به گوش می رسد. نیمار با این شرایط بیگانه نیست و دو سال و نیم پیش که قصد ترک پاریس را داشت، شرایط مشابهی را تجربه کرد ولی لیونل مسی هرگز در طول دوران فوتبالش توسط هواداران خودی هو نشده بود اما امروز این شرایط تلخ را به چشم دید.

مسی تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و ادامه این شرایط شاید باعث تصمیمیاتی دیگر از سوی او شود. فوق ستاره آرژانتینی با خشم هواداران روبرو شده و این شاید آخرین ماه های حضورش در پاریس باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *