آخرین خط خورده تیم ملی مشخص شد آخرین خط خورده تیم ملی مشخص شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آخرین خط خورده تیم ملی مشخص شد

آخرین خط خورده تیم ملی مشخص شد

روزنامه پیروزی: مطابق اطلاعیه بخش رسانه‌ای تیم ملی پیش از شروع اردو قطر، زمان اعلام لیست نهایی ۵ دیماه اعلام شد و حالا گمانه زنی‌ها در این باره بسیار داغ شده است.

در حالی که کی روش شب گذشته در برنامه ٩٠ عنوان کرد قصد ندارد پیش از زمان اعلام شده، اسامی خط خورده‌ها را فاش کند و ترجیح می‌دهد با بازیکنانش چشم در چشم صحبت کند، اما به نظر می‌رسد در حال حاضر تقریبا نفراتی که در جام ملت‌ها حضور نخواهند داشت مشخص شده باشند.

آخرین خط خورده تیم ملی مشخص شد

پس از علی علیپور که در خبری به خط خوردن او از لیست اصلی پرداختیم، علی قلی زاده به دلیل مصدومیت، علی کریمی، سید حسین حسینی و سعید عزت اللهی نیز دیگر بازیکنانی هستند که به نظر می‌رسد باید کمپ اسپایر را به زودی ترک کنند.

در این میان تنها نام یک بازیکن باقی می‌ماند که می‌توان آن را به احمد نوراللهی نسبت داد. درست است که کیروش به ناچار سعید عزت اللهی را کنار گذاشته و از سوی دیگر علی کریمی را نیز به احتمال فراوان خط خواهد زد آن هم در شرایطی که این بازیکن روز پیش از بازی با فلسطین به صورت کامل با ملی پوشان تمرین کرده است، اما به نظر نمی‌رسد ترجیح کی روش برای جانشین این دو هافبک دفاعی، احمد نوراللهی باشد.

با توجه به سابقه و درخشش احسان حاج صفی و روزبه چشمی و ترافیکی که در خط دفاعی برای جایگزین‌های این ٢ بازیکن وجود دارد می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که کیروش ترجیح بدهد نوراللهی را خط زده و از چشمی و حاج صفی به عنوان رزرو‌های پست هافبک دفاعی استفاده کند و با یک تیر دو نشان را زده باشد.

حتما بخوانید:  کیکر: بازگشت علی دایی به فوتبال با اورتون

البته یکی از احتمالات دیگر نیز خط خوردن نام کنعانی زادگان یا خانزاده بود که با پست اینستاگرامی کنعانی زادگان خود این شائبه را برطرف کرد و خبر از ماندن داد و می‌توان گفت: خانزاده بالاخره بعد از مدت‌ها از تیم ملی خط خورد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *