آخرین فرصت بازدید از موزه لوور تهران آخرین فرصت بازدید از موزه لوور تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آخرین فرصت بازدید از موزه لوور تهران

آخرین فرصت بازدید از موزه لوور تهران

خبرگزاری تسنیم: نمایشگاه موزه لوور در تهران که شامل ۵۶ اثر از ۸ بخش موزه لوور فرانسه است، از ۱۴ اسفند در موزه اسلامی تهران برپا شد و قرار بود تا ۱۸ خرداد ۹۷ دایر باشد ولی طبق توافقی با موزه لوور فرانسه این مدت تا ۸ مرداد تمدید شد و این به معنای آن است که علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه بین المللی فقط روز دوشنبه ۸ مرداد را فرصت بازدید دارند.

آثار این نمایشگاه برگرفته از فرهنگ‌های مختلف جهان از جمله فرهنگ مصر در ادوار مختلف، بین‌النهرین، فرانسه، ایتالیا، هلند، یونان، روم و دو اثر تاریخی از ایران را شامل می‌شود، در نمایشگاه لوور در تهران آثار بیشتری از فرهنگ مصر را مشاهده خواهید کرد، زیرا این نمایشگاه به نوعی نمایش تاریخ لوور در گذر تاریخ است که در این گذر تاریخی در چند نوبت؛ آثار کشف شده مصر به این موزه مهم جهان انتقال یافته است.

همچنین در این راستا محمدرضا کارگر – مدیرکل امور موزه‌های کشور نیز در گفتگویی با یکی از رسانه‌ها عنوان کرد که دوشنبه ۸ مرداد ماه آخرین زمان بازدید از نمایشگاه موزه لوور در تهران است و تاکنون ۲۵۰ هزار نفر با خرید بلیت از نمایشگاه دیدن کردند.

تعدادی دیگر نیز مهمان موزه ملی ایران بودند و یا بلیت رایگان دریافت کردند بنابراین آمار بازدید از نمایشگاه بیش از ۲۵۰ هزار نفر بوده است.

علاقه‌مندانی که خواهان بازدید از این آثار هستند فقط تا ۸ مردادماه فرصت دارند از ۵۶ اثر تاریخی موزه لوور با عنوان «موزه‌ لوور در تهران» واقع در موزه ملی ایران به‌نشانی خیابان امام خمینی نبش خیابان سی تیر بازدید کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  جهرمی: صداوسیما مخالف اصلی فضای مجازیست

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *