آخرین گمانه زنی‌ها درباره ترکیب تیم ایران آخرین گمانه زنی‌ها درباره ترکیب تیم ایران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آخرین گمانه زنی‌ها درباره ترکیب تیم ایران

آخرین گمانه زنی‌ها درباره ترکیب تیم ایران

خبرآنلاین: غیر از بیرانوند که دروازه بان فیکس خواهد بود،در قلب دفاعی تیم، روزبه و پورعلی‌گنجی حضور خواهند داشت. کی‌روش کسی است که وقتی می‌خواهد بازیکنی را در ترکیب اصلی داشته باشد. اقلا پشت درهای بسته و در تمرینات حسابی او را تست می کند. این حرف های آخرش درباره اینکه دفاع استقلالی مدرن ترین مدافع یک دهه اخیر ایران است، حسابی خبرساز شد و همچنان هم به نظر می رسد مرغ سرمربی یک پا دارد و قرار است از این دفاع مورد علاقه‌اش که ۶ ماهی رویش زمان گذاشته و برایش از کنار اسم سیدجلال گذشته، استفاده کند.

در دفاع راست که رامین رضائیان شانس اول است و در دفاع چپ که میلاد محمدی تنها گزینه است و حرفی باقی نمی ماند!

بخش کلیدی زمین در مثلث میانه میدان؛ مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد. اگرچه کمی باورش سخت است اما کی‌روش تقریبا در بازی‌های دوستانه اخیر هم نشان داده کمی در سبک بازی اش تغییرات خواهد داشت. شاید به دنبال فشار روی حریف با پرس باشد. مسعود و حاج صفی و کریم که چند سال اخیر را در یونان کنار هم بودند.این تاکتیک با توجه به روند تمرینات، محتمل‌ترین حالت محسوب می شود.

در وینگر راست جهانبخش است و کسی تردیدی در آن ندارد. تک مهاجم شروع‌کننده بازی هم سردار آزمون خواهد بود اما یک پست کلیدی دیگر در ترکیب باقی می ماند . پست وینگر چپ . جایی که تا هفته های قبل همه فکر می کردند برای طارمی باشد. او اما از اردوی ترکیه به این طرف، غیر از آسیب‌دیدگی بازی با لیتوانی، با چالش‌های زیادی روبرو شده است.

حتما بخوانید:  ‌طرح ویژه مجلس برای کاهش قیمت خودرو

جالب اینکه در آن پست او دو رقیب قدر و اسمی هم دارد. یکی سامان قدوس که تعویض طلایی کی‌روش قرار است باشد و دیگری وحید امیری که طارمی توانسته بود جای او را در ماه‌های اخیر بگیرد. حالا اما این پست احتمالا دوباره توسط امیری پس گرفته می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *