آدیوس سرخیو؛ وداع تلخ آگوئرو با دنیای فوتبال آدیوس سرخیو؛ وداع تلخ آگوئرو با دنیای فوتبال | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آدیوس سرخیو؛ وداع تلخ آگوئرو با دنیای فوتبال

آدیوس سرخیو؛ وداع تلخ آگوئرو با دنیای فوتبال

برترین‌ها: به نقل از الموندو، آگوئرو در دیدار برابر آلاوس به خاطر مشکلات قلبی نتوانست به بازی ادامه دهد و در بیمارستان بستری شد. باشگاه بارسلونا اعلام کرد که درمان این بازیکن سه ماه به طول خواهد انجامید و به این ترتیب او نمی‌تواند تیم را در این مدت طولانی همراهی کند.

آدیوس سرخیو؛ وداع تلخ آگوئرو با دنیای فوتبال

در نهایت این بازیکن امروز چهارشنبه رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کفش هایش را آویخت.

آگوئرو ۳۳ ساله است، او در تابستان به بارسلونا پیوست و قبل از آن ۱۰ سال برای منچسترسیتی انگلیسی بازی کرد. او همچنین برای اتلتیکو اسپانیا و ایندپندنته آرژانتین بازی کرد. به عنوان بخشی از تیم ملی آرژانتین، آگوئرو قهرمان المپیک (۲۰۰۸)، فینالیست مسابقات قهرمانی جهان (۲۰۱۴) و برنده جام کوپا آمریکا (۲۰۲۱) شد.

آگوئرو رسما اعلام بازنشستگی کرد

آگوئرو رسما اعلام بازنشستگی کرد

اگوئرو صحبت هایش را اینگونه شروع کرد:« این کنفرانس خبری برای اعلام خبر خداحافظی ام از دنیای فوتبال است. تصمیم گرفتم فوتبال حرفه ای را کنار بگذارم. لحظات بسیار سختی را سپری می کنم هرچند از تصمیمی که گرفته ام، راضی و خوشحالم. برای من مهمتر از هر چیزی سلامتی است و فوتبال زندگی ام را به خطر می انداخت.

خودم را در اختیار پزشکان قرار داده بودم و به من گفتند که بهتر است فوتبال را کنار بگذارم. این تصمیم را در ۱۰ روز اخیر گرفتم. هر کاری کردم که به فوتبال برگردم و روزنه های امیدی هم داشتم ولی نشد. از دوران فوتبالم احساس غرور می کنم و روزهای بسیار شادی داشتم. از ۵ سالگی رویای فوتبال داشتم و هدفم این بود در لیگ آرژانتین بازی کنم. آن مقطع تصور نمی کردم روزی به فوتبال اروپا بیایم و بدرخشم. ممنون از ایندیپندینته که شرایطی فراهم کرد بتوانم در فوتبال پیشرفت کنم و راهی فوتبال اروپا شوم. از اتلتیکو که وقتی ۱۸ ساله بودم روی من حساب کردند و از سیتی و هوادارانش که می دانند چه حسی به آنها دارم. بهترین روزهایم در سیتی بود و رفتار بسیار خوبی با من داشتند. همچنین ممنونم از بارسلونا و رئیس باشگاه خوان لاپورتا که تابستان اقدام به جذب من کرد. به باشگاه بزرگی آمده بودم و اینجا هم با من بسیار خوب رفتار شد. از تیم ملی آرژانتین که بیش از همه عاشقش هستم نیز ممنونم.»

حتما بخوانید:  مطهری: آزمون، حاج صفی و رضائیان را تنبیه کنید

فکر می کنم در دوران فوتبالم هر کاری که نیاز بود برای کمک به تیم هایم انجام دادم تا موفق شوند. با سری بالا و خوشحال از فوتبال می روم. الان نمی دانم چه چیزی در انتظارم است و زندگی ام چگونه خواهد شد ولی خانواده و دوستانی دارم که مرا دوست دارند و برایم بهترین ها را می خواهند. باید از روزنامه نگاران و خبرنگاران نیز تشکر کنم. هرگز با آنها دچار مشکل نشدم. از هواداران باشگاه هایی که برای شان بازی کردم، تشکر می کنم کمه همیشه حامی و مشوق من بودند. از آنها همیشه خاطراتی خوب برایم به یادگار خواهد ماند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *