آرسنال ۱-۲ سیتی؛ رستگاری در دقیقه ۳+۹۰ آرسنال ۱-۲ سیتی؛ رستگاری در دقیقه ۳+۹۰ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آرسنال ۱-۲ سیتی؛ رستگاری در دقیقه ۳+۹۰

آرسنال ۱-۲ سیتی؛ رستگاری در دقیقه ۳+۹۰

ورزش سه: دو تیم آرسنال و منچسترسیتی امروز در چارچوب یکی از حساس ترین مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که نهایتا این مسابقه با نتیجه ۲-۱ به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت.

در دقیقه ۱۰ آرسنال می توانست به گل برتری دست پیدا کند اما ادرسون در مصافی تقریبا تک به تک که البته مشکوک به پنالتی هم بود با یک تکل توپ مارتین اودگارد را به کرنر فرستاد.

آرسنال ۱-۲ سیتی؛ رستگاری در دقیقه ۳+۹۰

در دقیقه ۱۶ باز هم این آرسنال بود که می توانست به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه گابریل مارتینلی از زاویه تقریبا بسته باز هم توسط ادرسون به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه ۱۹ اولین موقعیت مهم منچسترسیتی به وجود آمد؛ جایی که ضربه زیبای کوین دی بروین با فاصله ای کم از کنار دروازه آرسنال به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۱ بالاخره قفل دروازه ها شکست و آرسنال موفق شد گل اول خود را به ثمر برساند. پاس کیه‌ران تیرنی با ضربه تمام کننده و دقیق باکایو ساکا همراه شد تا نتیجه ۱-۰ شود.

آرسنال ۱-۲ سیتی؛ رستگاری در دقیقه ۳+۹۰

در دقیقه ۴۳ آرسنال می‌توانست گل دوم را هم به ثمر برساند و با خیالی راحت به رختکن برود. حرکت فوق العاده زیبای گابریل مارتینلی با ضربه این بازیکن همراه شد اما توپ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه منچسترسیتی به بیرون رفت تا نیمه اول با همان نتیجه ۱-۰ به سود توپچی ها تمام شود.

در دقیقه ۵۷ منچسترسیتی توانست گل تساوی را به ثمر برساند. خطای گرانیت ژاکا روی برناردو سیلوا بعد از بازبینی صحنه پنالتی تشخیص داده شد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و دروازه آرسنال را باز کرد تا نتیجه ۱-۱ شود.

حتما بخوانید:  شوخی اژه‌ای‌ با مدیری که چابلوسی‌اش را کرد!

آرسنال ۱-۲ سیتی؛ رستگاری در دقیقه ۳+۹۰

در دقیقه ۵۸ روبن دیاز در آستانه به ثمر رساندن یک گل به خودی بسیار عجیب بود. ضربه سر این بازیکن به اشتباه در آستانه ورود به دروازه سیتی بود که ناتان‌آکه که با یک تکل فوق العاده اجازه نداد دوباره آرسنال پیش بیفتد.

در دقیقه ۵۹ کار برای آرسنال بسیار دشوار شد؛ جایی که خطای گابریل در میانه های میدان باعث شد داور به این بازیکن کارت زرد دوم را نشان دهد و ستاره آرسنال از زمین مسابقه اخراج شود.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد منچستر سیتی موفق شد در وقت‌های اضافه گل دوم را هم به ثمر برساند. بعد از یک قوس در محوطه جریمه آرسنال رودری با یک ضربه خوب دروازه توپ ها را باز کرد تا سه امتیاز شیرین به حساب شاگردان پپ گواردیولا واریز شود.

آرسنال ۱-۲ سیتی؛ رستگاری در دقیقه ۳+۹۰

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *