آرش ظلی‌پور ممنوع التصویر می‌شود؟! آرش ظلی‌پور ممنوع التصویر می‌شود؟! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آرش ظلی‌پور ممنوع التصویر می‌شود؟!

آرش ظلی‌پور ممنوع التصویر می‌شود؟!

تابناک: مجری جنجالی مقابل مسعود فراستی ممنوع التصویر می‌شود؟پس از سلسله حملاتی که به آرش ظلی‌پور مجری برنامه «من و شما» به واسطه رویارویی غیرمودبانه با مسعود فراستی شد و بخش‌هایی از رسانه ملی در اقدامی کم‌سابقه، یکی از محصولات رسانه‌ای خود را به نفع یکی دیگر از این محصولات هدف قرار دادند، دور از انتظار نیست که محصولِ مغذوب دست کم برای دوره‌ای از جلوی دوربین کنار گذاشته شود و اجرای برنامه جنجالی به شخص دیگری سپرده شود.

مسعود فراستی منتقد سینما روز جمعه در برنامه «من و شما» حضور یافت و در مقابل آرش ظلی پور مجری این برنامه به گفت و گو پرداخت. این برنامه لحظه به لحظه با لحن تندتری از سوی دو طرف پیش رفت و پس از آنکه مجری در مواجهه با ادبیات نه چندان مودبانه فراستی، لحنی بی‌ادبانه در پیش گرفت، فراستی در میان برنامه از روی صندلی بلند شد و پس از ۲۷ دقیقه، گفت و گو به پایان رسید و جنجال آغاز شد.

مجری جنجالی مقابل مسعود فراستی ممنوع التصویر می‌شود؟

تعابیری نظیر «خودشیفته» و یا ارجاع زشت به شوخی فریدون جیرانی در برنامه هفت سال‌های قابل که اشاره به زندگی زناشویی فراستی و ازدواج‌های مکررش توسط جیرانی داشت، به عنوان شاهدِ مثال مجری برای اینکه به فراستی بگوید برخلاف نظر او، برنامه‌های هفت را در آن دوران پیگیری می‌کرده، بخش‌هایی بود که با نقدهای بیشتری مواجه شد و به نظر می‌رسد این نقدها نیز درست باشد. مجری این برنامه نقدهای متعددی که به فراستی وارد است را با ادبیاتی بهتری می‌توانست مطرح کند و بحث دو طرفه ی محترمانه‌ای را رقم بزند تا خودش به شخصیت بد برنامه تبدیل نشود.

حتما بخوانید:  افزایش قیمت اسنپ و تپسی با کدام مجوز؟

البته باید کل این برنامه را دید و در نظر گرفت فراستی خطاب به ظلی پور در جری شدنِ مجری و واکنش دور از ادبش بی‌تاثیر نبود. بی‌سواد خواندن مجری و تعابیر مشابه، عملاً کار را به نقطه‌ای رساند که باعث شکل گیری یک بحث چند روزه شد. در عین حال، باد در افکارعمومی به نفع مسعود فراستی دمید و فراستی که توانسته با تکیه بر لحن خام مجری، اساساً پاسخگویی را کنار بگذارد و برنامه را ترک کند، برنده این رویارویی نزد بخشی از افکارعمومی شد و این اتفاقی بود که با پخش بخشی از این برنامه به آن دامن زده شد.

در این شرایط اتفاق قابل تامل و کم‌سابقه، حمله بخش‌هایی از صداوسیما به این برنامه بود. علاوه بر یک طیف خاص که به صورت افراطی از فراستی حمایت کردند، روزنامه جام جم و چندین بخش خبری و برنامه به حمایت از فراستی پرداختند. به تعبیری، در میانه رویارویی دو چهره‌ای که با استفاده از قاب تلویزیون برای عموم مردم شناخته شده‌اند، بخش‌هایی از تلویزیون به یک محصول گرایش نشان دادند و محصول دیگر را کنار گذاشتند.

این رویکرد با نقدهای شدیدی که مطرح شده و در ادامه توبیخ مجری و عوامل این برنامه، فضای قابل تاملی را به وجود آورد اما ظاهراً این پایان ماجرا نیست و حامیان فراستی که بر روی او سرمایه گذاری کرده‌اند، به این سطح از برخورد راضی نشده‌اند. دور از انتظار نیست که آرش ظلی‌پور به تاوان این اتفاق ممنوع التصویر شود و اجرای این برنامه در هفته‌های آینده به شخص دیگری سپری شود. باید صبر کرد و دید آیا ظلی پور در هفته‌های آینده مستمراً همچنان به اجرای این برنامه خواهد پرداخت یا کار تمام شده است؟

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *