آغاز اعلام نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا آغاز اعلام نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آغاز اعلام نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا

آغاز اعلام نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا

خبرگزاری فارس: انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا از ایالت‌های شرقی آمریکا آغاز شد. ایالت‌های کنتاکی و ایندیانا نخستین ایالت‌هایی بودند که صندوق رأی در آنها بازگشایی شد.

قرار است در این انتخابات سرنوشت همه ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان و ۳۵ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنای ایالات متحده آمریکا مشخص شوند.

آغاز اعلام نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا

طبق تقریبا همه نظرسنجی‌های قبل از آغاز انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا، دموکرات‌ها از فرصت مناسبی برای تسلط بر مجلس نمایندگان برخوردار هستند و شانس جمهوری‌خواهان برای حفظ اکثریت سنای این کشور بیشتر است.

حزب جمهوری‌خواه یا دموکرات برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا باید حداقل ۲۱۸ کرسی از مجموع ۴۳۵ کرسی این مجلس را از آن خود کنند.

۰۳:۳۵– خبرگزاری «ان‌بی‌سی» بر اساس نظرسنجی‌های شعب اخذ رأی گزارش داده انتظار می‌رود «تیم کین»، نماینده دموکرات ایالت ویرجینیا و «برنی سندرز» نماینده مستقل (نزدیک به دموکرات‌ها) ایالت ورمونت بتوانند کرسی‌های خود در سنا را حفظ کنند.

۰۳:۲۰– گزارش‌ها حاکی است «هال راجرز»، نماینده جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی در مجلس نمایندگان توانسته با شکست رقیب«کنث استپ» جایگاهش را در این مجلس حفظ کند.

۰۲:۳۰– منابع خبری گزارش داده‌اند رأی‌گیری در اولین ایالت در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا به پایان رسید.

[این خبر در حال تکمیل است.]

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  رضا اطری از سد کشتی‌گیر ترکیه گذشت

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *