آغاز جدال دوباره؛ برانکو: ۱۱ بازیکن تیمم لیاقت دعوت را دارند؛ کی‌روش: پرسپولیسی‌هایِ زیادی در تیم ملی هستند! آغاز جدال دوباره؛ برانکو: ۱۱ بازیکن تیمم لیاقت دعوت را دارند؛ کی‌روش: پرسپولیسی‌هایِ زیادی در تیم ملی هستند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آغاز جدال دوباره؛ برانکو: ۱۱ بازیکن تیمم لیاقت دعوت را دارند؛ کی‌روش: پرسپولیسی‌هایِ زیادی در تیم ملی هستند!

آغاز جدال دوباره؛ برانکو: ۱۱ بازیکن تیمم لیاقت دعوت را دارند؛ کی‌روش: پرسپولیسی‌هایِ زیادی در تیم ملی هستند!

با بازگشت کی روش به ایران و دعوت از بازیکنان برای اردوی تیم ملی، حواشی پیرامون آن دوباره آغاز شد.

بعد از دعوت تنها یک بازیکن از پرسپولیس (بیرانوند) و شش بازیکن از استقلال (حسینی، منتظری، غفوری، سهرابیان، چشمی و کریمی) به اردوی تیم ملی، جنجال ها بالا گرفت.

پرسپولیسی ها حق بازیکنان خودشان را بالاتر از این تعداد دعوت شده می پنداشتند و مربیان و پیشکسوتان این باشگاه هم طی مصاحبه های مختلفی این ناراحتی را ابراز کردند. کار به جایی رسید که صدای سیدجلال حسینی (که رابطه حسنه ای با کی روش تا قبل از آخرین اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی داشت) در آمد و به حمایت از چند بازیکن پرسپولیس (انصاری، کامیابی نیا ، شجاع خلیل زاده، علیپور و نعمتی) که بنا به نظر آنها حداقل لیاقت دعوت به اردوی تیم ملی را داشتند، پرداخت.

چند مورد از اعتراض پرسپولیسی ها به لیست تیم ملی:

حمایت سیدجلال از بازیکنان پرسپولیس

اقدام کی‌روش صدای پیروانی را هم در آورد!

پیوس: کی‌روش لجبازی می‌کند

کی‌روش به دنبال تسویه حساب با پرسپولیس است

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس هم پس از پایان تمرین روز گذشته تیمش به نحوه دعوت بازیکنان و تعداد پرسپولیسی های دعوت شده به تیم ملی واکنش نشان داد.

برانکو در این باره گفت: فعلاً نمی‌دانم سرمربی تیم ملی ایران چه کسی است و اردوی این تیم تا چه زمانی ادامه دارد! تاکنون رسماً هیچ‌کسی به ما این موضوع را از سمت فدراسیون فوتبال اعلام نکرده است. الان هم نیاز نیست من جواب این موضوع را بدهم، از خود آن کسی که این حرف را زده بپرسید. شاید ایران از آن زمان بزرگ‌تر شده است!

 چیزی که من می‌دانم این است که دو هفته پیش از آغاز اردوی تیم ملی فدراسیون فوتبال باید رسماً به باشگاه نامه می‌زد و درخواست می‌کرد بازیکنان در اردو شرکت کنند.

حتما بخوانید:  روحانی: با اعصاب مردم بازی نکنید

البته این پیش از دعوت ملی‌پوشان است، همان‌طور که تیم عراق برای بشار رسن این کار را کرد. در آن نامه مدت اردو را هم ذکر می‌کنند، چون بازیکن طبق قانون فیفا موظف است ۲۴ ساعت پس از پایان اردوی تیم ملی در تمرینات تیم باشگاهی‌اش شرکت کند. البته اگر در قاره دیگری باشد این زمان ۴۸ ساعت است.

برانکو گفت: من اصلاً نمی‌دانم این بازیکنانم از طرف فدراسیون یا چه کسی به تیم ملی دعوت شده‌اند! اصلاً دعوت شده‌اند یا نه؟! چون به نظرمان منطقی نیست بازیکنان با اس ام اس به تیم ملی دعوت شوند به همین دلیل هم نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه به نظرش جای چه بازیکنی از تیم پرسپولیس در لیست تیم ملی خالی است، گفت: من همان‌طور که گفتم به نظرم ۱۱ بازیکن تیمم لیاقت تیم ملی را دارند.

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت هستند و گفته می‌شود این مسئله به مشکل بین او و کی‌روش باز می‌گردد، اظهار داشت: من اصلاً نمی‌دانم چه کسی دعوت شده، چه کسی سرمربی است و تمرینات چه زمانی طول می‌کشد. این مسئله را از من نپرسید.

آغاز جدال دوباره؛ برانکو: نمی‌دانم سرمربی تیم ملی کیست؟!؛ کی‌روش: پرسپولیسی‌های زیادی در تیم ملی هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان تیمش اینگونه استنباط می‌کنند که به دلیل اختلاف او با کی‌روش از دعوت به تیم ملی محروم شده‌اند، تصریح کرد: کدام اختلاف؟ من چه اختلافی با کسی دارم؟ تا به حال از من شنیده‌اید علیه کسی صحبت کنم.

من از اختلاف کسی با خودم خبر ندارم، اما من با کسی مشکل ندارم. تا به حال دیده‌اید درباره بازیکنان دعوت شده صحبتی کنم؟ همه دوست دارند که به تیم ملی دعوت شوند و این طبیعی است. ببینید که مردم چقدر بازیکنان تیم ملی را دوست دارند.

حتما بخوانید:  چهارمین شکست پیاپی شاگردان آلکنو در لیگ ملت‌ها

برانکو در واکنش به این مسئله که اگر بین او و کی‌روش اختلافی نیست، پس چرا این همه بحث در این خصوص وجود دارد، خاطرنشان کرد: آقای کی‌روش اکنون چه سمتی در فوتبال ایران دارد که از من درباره او می‌پرسید؟ الان او چه سمتی دارد؟

وی در خصوص اینکه طبق گفته مهدی تاج او تا جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی است و قراردادش هم به زودی امضا می‌شود، گفت: من کاری به صحبت تاج ندارم. الان به صورت رسمی او چه سمتی دارد تا بخواهم درباره‌اش صحبت کنم؟ اگر طبق گفته شما او قراردادش را امضا نکرده است، پس درباره‌اش از من سؤال نپرسید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه شما می‌گویید مشکلی با کی‌روش ندارید، اما او می‌گوید ایران یا جای اوست یا برانکو و از طرفی شما هم با برنامه‌هایش مشکل دارید، اظهار داشت: شاید باید این سؤال را از او بپرسید، از من نپرسید.

شب گذشته هم کارلوس کی روش هم در برنامه نود حاضر شد و به دفاع از عملکردش در تیم ملی و لیست انتخابی پرداخت.

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگوی حضوری با فردوسی‌پور راجع به تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در حال حاضر در حال انجام یک سری مذاکرات هستیم؛ از بعد کلی هیچگونه عدم تفاهمی با فدراسیون ندارم اما هنوز به یک توافق نرسیدیم و قراردادی امضاء نکردیم چون یکی، دو مطلب قبل از اینکه بخواهیم به این مسیر ادامه دهیم، باید حل شود.

کارلوس کی روش در واکنش به این سوال که آیا اکنون سرمربی تیم ملی است یا خیر، پاسخ داد: فکر می‌کنم باید این سوال را از افرادی پرسید که قدرت ارائه راه حل دارند.

حتما بخوانید:  شایعه شاخدار و خطرناک؛ رای بده تا واکسینه شوی!

کی روش درباره سبک دفاعی تیم ملی مقابل پرتغال و اسپانیا هم خاطرنشان کرد: فوتبال هنر بردن و موفقیت است. نمی توانیم مقابل اسپانیا طوری بازی کنیم که با گوام یا ترکمنستان. دیدار با اسپانیا نوع بازی خاصی خود را دارد. تیم ملی ایران افتخار و غرور خاصی کسب کرد.

سرمربی سابق رئال مادرید بار دیگر به ارزش بازی های دوستانه پرداخت و راجع به گل آفساید سعید عزت اللهی هم نکته ای را گفت: نکته خاصی است که ما احتیاج به بازی های بیشتری داریم. ۱۸ کادر و ۳ بازیکن داشتیم که شرم آور بود. تصمیمات فدراسیون بود که می خواست جام جهانی اولویت باشد، نبود.

باید از این اتفاقات درس بگیریم و از بازیکنان حرف بزنیم. یک قدم به صعودمان مانده بود، بیاییم به عملکرد بازیکنان نگاه کنیم؛ مقابل اسپانیا گلی زدیم که از زاویه پنج دوربین گل بود؛ اگر آفساید بود، ضربه آزاد غیرمستقیم اعلام می‌شد. بعد از تصمیم اول داور، به یک ضربه هند و بعد به ضربه آزاد غیر مستقیم تغییر دادند.

فردوسی پور در ادامه گل ایران به اسپانیا را آفساید دانست اما کی روش بار دیگر مصرانه به انتقاد از داور بازی پرداخت و اظهار داشت: این اتفاق را ما بررسی کردیم که علیه ما شد. ۱۰ دقیقه آخر بازی ما بود؛ اگر ۱۰ بازیکن پرتغال داشت و رونالدو اخراج می شد؟ داور جسارت دادن کارت قرمز به کریستیانو را نداشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *