آقایان! مردم منتظر اجازه ما برای اعتراض نمی‌مانند آقایان! مردم منتظر اجازه ما برای اعتراض نمی‌مانند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آقایان! مردم منتظر اجازه ما برای اعتراض نمی‌مانند

آقایان! مردم منتظر اجازه ما برای اعتراض نمی‌مانند

ایلنا: یک نماینده پیشن مجلس گفت: استقامت مردم حدی دارد و منتظر نمی‌مانند ما به آنها اجازه دهیم اعتراض کنند یا خیر.

ی

سهیلا جلودار زاده:

* (درباره این‌که باتوجه به شرایط کشور و کاهش قدرت خرید مردم و مسائل معیشتی کارشناسان هشدار می‌دهند اگر فکر و اقدامی برای وضعیت به وجود آمده نشود با اعتراضات مردمی روبه‌رو خواهیم بود؛ حال دولت در کوتاه‌مدت و در بلندمدت چه اقداماتی برای برون‌رفت از شرایط پیش آمده باید انجام دهد): باتوجه به شرایط اقتصادی اکثریت مردم، جامعه زیر خط فقر زندگی می‌کنند؛ اما به هرحال منتظر هستند تا مشاهده کنند چه اقداماتی انجام می‌شود.

* مهم‌ترین چیزی که در حال حاضر مورد نظر جامعه است حفظ تمامیت ارضی کشور و به اصطلاح حفظ کیان ملت ایران است و اگر هم تاکنون اعتراضات گسترده نداشتیم به خاطر این موضوعات است که البته این هم یک حدی دارد و مردم تا یک جایی می‌توانند طاقت بیاورند و هنگامی که مشاهده کنند چیزی برای از دست دادن ندارند، منتظر نمی‌مانند ما به آنها اجازه دهیم اعتراض کنند یا خیر.

* خوب است دولت هر فرصت و امکاناتی که در اختیار دارد فقط به مردم و رضایت آنان به خاطر رضای خداوند اختصاص دهد و وقت خودش را صرف کارهای تجملی و نمایشی در مقابل کشورهای دیگر یا بازی‌های سیاسی نکند و امروز دیگر فقط و فقط تمام وقت خود را برای خدمت به مردم اختصاص دهد.

* این مردم یک ملت واحد هستند، مردم ما مثل مردم کشورهای دیگری نیستند که هنگامی که شرایط سخت می‌شود فرار کنند، آنها می‌مانند استقامت می‌کنند و به تغییر و اصلاح فکر می‌کنند.

حتما بخوانید:  امیدها این بار واقعی باختند و حذف شدند!

* نخستین بار نیست که شرایط سختی برای جامعه ایران پیش آمده است، در طول تاریخ کشور و مردم ما همیشه مورد هجمه و محاصره بوده؛ چه از نظر داخلی و یا از نظر خارجی همیشه حملات و هجمه‌هایی بوده است اما ملت ایران به خوبی در مقابل آنان ایستادند و در طول تاریخ از پَس خودشان برآمدند و مطمئناً اگر مشکلی پیش بیاید باز هم به همین شکل خواهد شد و این بخشی از تقدیر این سرزمین است و هیچ‌گاه از بین نمی‌رود نابود نخواهد شد.

* من معتقدم نباید بیخیال باشیم و فکر نکنیم مردم اعتراض نخواهند کرد چراکه اگر به تاریخ یک نگاهی بیندازیم خواهیم دید یک جاهایی هم اعتراض داشتند بنابراین باید وظیفه خودمان را به عنوان یک نهاد حاکمیتی به خوبی انجام دهیم تا مردم دچار مشکل نشوند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *