آقای رضا گلزار هستند؛ ز غوغای جهان فارغ! آقای رضا گلزار هستند؛ ز غوغای جهان فارغ! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آقای رضا گلزار هستند؛ ز غوغای جهان فارغ!

آقای رضا گلزار هستند؛ ز غوغای جهان فارغ!

برترین‌ها:  رضا گلزار، بازیگر مشهور زیر عکسی از خودش و خودروی مولتی‌میلیاردی‌اش، متنی نوشته و مردم را دعوت کرده تا قدر بهترین چیزهای زندگی را بدانند. خاطرات خوش و خنده و عشق. در روزهایی که خنده بر لب بسیاری ماسیده.

خوزستان در آتش می‌سوزد و مردم از تشنگی جان به لب شده‌اند. کرونا در سطح کشور لهیب می‌کشد و خطر مرگ و بیماری چون ابرهای سیاه یک لحظه از روی سرمان کنار نمی‌رود. پایتخت را تعطیل کرده‌اند و بسیاری نگران حقوق آخر ماه هستند که چطور باید دریافت کنند و چطور باید اجاره خانه و اقساط‌‌شان را بپردازند.

آقای رضا گلزار هستند؛ ز غوغای جهان فارغ!

نان گران شده و پدرها با چشم نگران به آینده فرزاندن می‌نگرند. اما در همین مخمصه جهنمی، هستند کسانی که با ذهنی آزاد و خاطری آسوده از لذت زندگی می‌گویند و می‌نویسند. یکی‌اش ستاره سینما که در میان پروژه‌های عظیم فیلم و سریال و تبلیغات شبانه‌روزی و درآمدهای سرسام‌آورش، سری هم به صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام زده تا زیر عکسی از خودش، نشسته در خودرو فوق‌لاکچری بنویسد:«بهترین چیزهای زندگی رایگان هستند…دوستان خوب، خانواده،خاطرات خوش،خنده، عشق…قدرشونو بدونید.»

ببخشید جناب سوپراستار که ما بی‌قرار چشم‌های خیس مردان و زنان خوزستانی هستیم و نمی‌توانیم قدر اینها که گفتید را بدانیم. ما را ببخشید که هزینه‌های زندگی کمرمان را خم کرده و حتی اگر نان گرم و آب سردی داشته باشیم، دغدغه سفره‌های خالی و پدران شرمنده، نمی‌گذارد از بهترین چیزهای زندگی که «رایگان» هم هستند لذت ببریم. ما را ببخشید آقای سوپراستار که دلمان زخمی جنوب تفتیده است و نمی‌توانیم مثل شما در خودرو گران‌قیمت‌مان به خنده و خاطرات خوش فکر کنیم.

حتما بخوانید:  اولین تریلر رسمی فصل آخر «بازی تاج و تخت»

خوش به حال شما که همه لذت‌های پرهزینه زندگی انتظارتان را می‌کشند و می‌توانید رایگان‌هایش را برای ما بگذارید. خودتان را برای بچه‌های تب کرده جنوب و برای دشت‌های تشنه و رودهای خشکیده ناراحت نکنید. خودتان را برای بی‌برقی و بی‌آبی در دمای بالای ۵۰درجه خفاجیه و حمیدیه و کوت‌عبدالله و زهیریه به دردسر نیندازید.

حتی راضی به پست اینستاگرامی همدلانه‌تان هم نیستیم. همین که می‌بینیم شما دارید از زندگی و شهرت و ثروت لذت می‌برید برایمان بس است. خدا شما را برای مردم نگه دارد که با تماشای قد و بالایتان تلخی دنیا به کام‌شان شیرین می‌شود. خدا شما را حفظ کند و سلامتی بدهد که برای ما مانور تجمل می‌دهید و در این روزهای نفسگیر کنارمان هستید. خدا خیرتان بدهد. ما اگر شما ستاره‌های دلسوز را نداشتیم چه می‌کردیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *