آقای نمکی! اینکه واکسن نیست، سیاه‌نمایی است؟ آقای نمکی! اینکه واکسن نیست، سیاه‌نمایی است؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آقای نمکی! اینکه واکسن نیست، سیاه‌نمایی است؟

آقای نمکی! اینکه واکسن نیست، سیاه‌نمایی است؟

روزنامه اعتماد در واکنش به گفته‌های سعید نمکی، وزیر بهداشت در مطلبی با تیتر «کدام سیاه‌نمایی،‌آقای وزیر» از او انتقاد کرد.

در همین رابطه لینک زیر را بخوانید: 

این «زندگی نرمال‌ِ» ما کجاست آقایان مسئول؟

آقای نمکی! اینکه واکسن نیست سیاه‌نمایی است؟

این روزنامه نوشت: 

* یک سال قبل می‌گفتیم در این هیاهوی امواجی که به شهر و کشورمان می‌رسد، این مردم مقصرند که فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت نمی‌کنند و توصیه‌های وزارت بهداشت را کم اهمیت می‌شمرند. همیشه مردم مقصرند؟ یعنی دولت، مسوولان وزارت بهداشت، اعضای ستاد ملی مقابله کرونا هیچ‌ وقت مقصر نیستند؟

* وزیر بهداشت دیروز به حجم یک طومار انتقاد کرد که چرا منتقدان درباره وضعیت «سیستان و بلوچستان» و شرایط کنترل و مدیریت کرونا در کشور سیاه‌نمایی کرده‌اند. کدام سیاه‌نمایی آقای وزیر؟ اینکه ملتی، این همه سال محروم بوده‌اند و حالا هم از « دلتا» می‌میرند، این سیاه‌نمایی است؟ اینکه صدها سالمند، دو هفته قبل کنار پیاده‌روهای تهران ۱۰ ساعت و ۱۲ ساعت چشم انتظار واکسنی بودند که شما یک ماه قبل‌تر وعده توزیع میلیونی و انبوهش را داده بودید ولی هنوز هم نوبت این همه سالمند برای همان وعده‌ها نرسیده، این سیاه‌نمایی است؟

* وقتی بیمارانی، در راهروهای بیمارستان‌های زاهدان و روی برانکارد و در انتظار تخت استاندارد به دلیل خالی نبودن تخت، بستری شده‌اند، این سیاه‌نمایی است؟ دلتا به پایتخت رسیده در حالی که بسیاری کشورها که شما می‌گفتید در کنترل بیماری ناتوان بوده‌اند تازه امروز گرفتار موج چهارم شده‌اند. این هم سیاه‌نمایی است؟

* مردم برای واکسنی که به علت غرور و لجبازی‌های مسوولان، سر وقت و به موقع به دست مردم نرسید، میلیون‌ها تومان هزینه می‌کنند و راهی ترکیه و ارمنستان می‌شوند تا تاوان سوء مدیریت مدیران‌شان را با تحمل خفت و منت از سوی بیگانگان، پس بدهند. این هم سیاه‌نمایی است؟

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ویژه برنامه‌های تلویزیون برای شب یلدا

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *