آقای گلزار زرد بودی، زردتر هم شدی! آقای گلزار زرد بودی، زردتر هم شدی! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آقای گلزار زرد بودی، زردتر هم شدی!

آقای گلزار زرد بودی، زردتر هم شدی!

برترین‌ها: محمدرضا گلزار برای اجرای کنسرت موسیقی به آمریکا و شهر لس آنجلس رفته است که برگزاری این کنسرت با حواشی بسیاری از جمله فروش بلیت و میزان استقبال از سوی مخاطبان همراه بوده است که در ادامه به مرور آن می‌پردازیم.

فروش تنها ۱۱۷ بلیت از ۳ هزارو ۴۰۰ بلیت ممکن سالن «دالبی تیاتر» شهر لس‌آنجلس، باعث شد تا موضوع برگزاری کنسرت محمدرضا گلزار بازیگر سینما و مجری تلویزیون در شهر لس‌آنجلس امریکا با انتقاد گسترده خبرنگاران و برخی از چهره‌های شناخته شده حوزه موسیقی روبه‌رو شود. انتشار فیلم‌هایی از اجراهای این بازیگر در کنسرت‌های داخلی‌اش که به گفته اهالی موسیقی «فالش» و مبتدیانه است نیز بر حجم این انتقادات افزوده است.

حضور محمدرضا گلزار در لس‌آنجلسبرای برای کنسرت

اقای گلزار زرد بودی، زردتر هم شدی

بعضی از منتقدان مانند «پیروز ارجمند» موسیقیدان و مدیر سابق موسیقی ارشاد می‌گوید، گلزار بهتر است به جای کنسرت موسیقی، گلفروشی باز کند تا روزانه هزاران نفر به دیدنش بروند!

به رغم افزایش فروش بلیت کنسرت گلزار که قرار است در سالن مشهور «دالبی تیاتر» محل برگزاری مراسم اسکار برگزار شود، باز هم هنرمندان حوزه موسیقی در نقدهایی به خوانندگی این بازیگر سینما، وی را فاقد استعداد و توانایی موسیقی عنوان می‌کنند.

در تصویر زیر پلان سالن محل برگزاری کنسرت محمدرضا گلزار در آمریکا را می بینید که در آن نقطه های آبی صندلی های فروش رفته را نشان می دهد.

اقای گلزار زرد بودی، زردتر هم شدی

اهالی موسیقی  موسیقی با مقایسه میان میزان فروش بلیت کنسرت گلزار در ایران و لس‌آنجلس، علت استقبال داخلی را علاقه قشر «تین ایجر» به این سلبریتی و استقبال سرد لس‌آنجلس‌نشین‌ها را دسترسی راحت‌تر به انواع موسیقی عنوان کرده‌اند، البته محمدرضا گلزار در واکنش به این انتقادها در یک مصاحبه اینترنتی، گفته است: «من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که در مورد کنسرت من خیلی‌ها پیشواز رفتند. کنسرت من سه هفته آینده برگزار می‌شود و ۶۰ درصد بلیت‌هایش تا به امروز فروش رفته، چگونه قضاوت می‌شود که موفق بوده یا نبوده؟! من اهل بلندپروازی نیستم. افتخاری هم نیست، اما صبر و تحمل دو وجه تمایز بین من و خیلی‌های دیگر است.»

حتما بخوانید:  حاشیه‌سازیِ وزیر احمدی‌نژاد برای ظریف

در همین رابطه بخش خبری ۲۰:۳۰ در گزارشی با انتقاد از رضا گلزار، به شکست بزرگ کنسرت او در دالبی تیاتر لس آنجلس پرداخته اما این گزارش چند نکته جالب دارد. اول نشان دادن سازنوازی گلزار و بعد اینکه این گزارش نکاتی درباره سلیقه مخاطب در آمریکا می گوید که در تلویزیون گفتن شان معمول نیست!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *