آنجلینا جولی در میان خانواده‌های آواره یمنی آنجلینا جولی در میان خانواده‌های آواره یمنی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آنجلینا جولی در میان خانواده‌های آواره یمنی

آنجلینا جولی در میان خانواده‌های آواره یمنی

عصر ایران: “آنجلینا جولی” هنرپیشه هالیوود و فرستاده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهجویان، با سفر به یمن در تلاش است توجه جامعه جهانی به این نقطه از جهان که بیش از ۷ سال است در نتیجه تجاوز نظامی ائتلاف تحت رهبری عربستان و محاصره همه جانبه با بحران بزرگ انسانی روبروست، جلب کند.

فرستاده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهجویان روز یکشنبه وارد شهر عدن یمن شد و بلافاصله به بازدید از مردم و خرابی های جنگ و اردوگاه های آوارگان رفت.

او با مردم محلی به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان وضعیت وخیم یمن قرار گرفت.

آنجلینا جولی همزمان با سفر به یمن با انتشار فیلمی از ویرانی های جنگ در یمن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: من وارد عدن شدم تا با خانواده آوارگان و پناهجویان دیدار و حمایت خود را از ملت یمن اعلام کنم.

او در ادامه افزود: در روزهای آتی تمامی تلاش خود را در این کشور انجام خواهم داد، در حالی که ما شاهد فجایع اوکراین هستیم، خواهان توقف جنگ و درگیری در آنجا و ورود کمک‌های بشردوستانه هستیم. من برای حمایت از کسانی که نیاز به صلح و آرامش دارند به یمن آمده‌ام.”

او وضعیت یمن را یکی از بدترین بحران‌های انسانی در جهان توصیف کرد و افزود:” در سال ۲۰۲۲ هر ساعت یک غیرنظامی در یمن کشته یا زخمی می شود. اقتصاد ویران شده از جنگ، و بیش از ۲۰ میلیون یمنی برای بقای خود به کمک های بشردوستانه وابسته هستند.”

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *