آیفون ۱۳ جدید با امضای دیجیتالی طلایی! آیفون ۱۳ جدید با امضای دیجیتالی طلایی! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آیفون ۱۳ جدید با امضای دیجیتالی طلایی!

آیفون ۱۳ جدید با امضای دیجیتالی طلایی!

گجت نیوز: شرکت روسی خاویار Caviar، نسخه محدود جدیدی از گوشی هوشمند iPhone 13 Pro را منتشر کرده است که مالک دستگاه می‌تواند تمام اطلاعاتی را که لازم می‌بیند، به صورت امضای دیجیتال در یک کد QR طلایی تعبیه شده در قاب پشتی دستگاه، رمزگذاری کند.

شرکت خاویار در چند ماه گذشته که گوشی‌های سری آیفون ۱۳ روانه بازار شده، نسخه‌های منحصر بفردی از آن‌ها را روانه بازار کرده که برای مثال می‌توان از مدل مزین شده با دندان یک دایناسور و یا مدل‌های حاوی NFT‌های متصل به بازار رمز، یاد کرد. مجموعه جدید امضای دیجیتال شامل سه مدل است که هر کدام مجهز به یک کد QR طلایی است که مالک می‌تواند آن را با اطلاعات شخصی دلخواه خود، رمزگذاری کند. از این رو، «امضای دیجیتال» را شاید بتوان نام مناسبی برای این سری گوشی‌ها به حساب آورد.

استفاده از کد QR در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است و خاویار نیز اکنون به روشی منحصر به فردی به این موضوع واکنش نشان داده است. البته، این اولین مجموعه تلفن همراه از خاویار نیست که در آن یک کد QR در طراحی گوشی ادغام شده است.

ماه گذشته، این شرکت مجموعه‌ای از آیفون ۱۳ پرو کریپتو را راه اندازی کرد که در آن کد QR حاوی پیوندی به NFC گوشی بود. با این حال، در مجموعه جدید، مالک می‌تواند خودش تصمیم بگیرد که کد QR گوشی حاوی چه اطلاعاتی باشد. به عنوان مثال، می‌توانید کارت ویزیت دیجیتال خود را در آن بسازید و یک وب سایت شرکت یا پیوندی به حساب اینستاگرام اضافه کنید. کد QR حتی می‌تواند به عنوان گواهی واکسیناسیون کووید مورد استفاده قرار گیرد. در حالت دوم، خاویار در صورت واکسیناسیون مجدد یک بار کد QR را جایگزین می‌کند. کد QR در پشت گوشی قرار داده شده است و هر سه مدل از مواد لوکسی مانند طلا، تیتانیوم PVD ساتن و حکاکی‌های منحصر به فرد ساخته شده اند.

حتما بخوانید:  VAR به لیگ ایران می‌آید

آیفون ۱۳ جدید با امضای دیجیتالی طلایی!

آیفون ۱۳ پرو امضای دیجیتال؛ نسخه طلایی

لوکس‌ترین مدل در مجموعه امضای دیجیتال، نسخه طلایی آیفون ۱۳ پرو است. این گوشی هوشمند دارای پنل پشتی طلایی ۱۸ عیار با شبکه‌هایی است که نمادی از شبکه رو به رشد تجارت و مخاطبین شخصی شماست. به گزارش فرارو، خاویار تنها ۱۹ نسخه از این مدل انحصاری را تولید خواهد کرد. قیمت خرده فروشی پیشنهادی این گوشی طلایی، ۳۵۳۷۰ دلار است که برای این مبلغ شما یک آیفون ۱۳ پرو را با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دریافت خواهید کرد. مشتریان همچنین می‌توانند ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت و یا حتی ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی را انتخاب کنند. اگر فکر می‌کنید مدل پرو خیلی کوچک است، با مبلغ ۳۹۹۸۰ دلار، آیفون ۱۳ پرو مکس ۱۲۸ گیگابایتی را دریافت خواهید کرد.

آیفون ۱۳ جدید با امضای دیجیتالی طلایی!

آیفون ۱۳ پرو امضای دیجیتال؛ نسخه ماتریس QR

نسخه iPhone 13 Pro QR Matrix دارای بدنه تیتانیومی به رنگ گرافیتی با روکش طلایی است. پنل پشتی دارای حکاکی لیزری است که یادآور ماتریس QR است. خاویار ۹۹ نسخه از این مدل را عرضه خواهد کرد که همگی دارای یک عدد منحصر به فرد حک شده در کناره گوشی هستند. همچنین همه این دستگاه‌ها دارای گواهی گارانتی هستند. قیمت این نسخه محدود از ۶۳۷۰ دلار برای آیفون ۱۳ پرو (۱۲۸ گیگابایت) و ۶۹۱۰ دلار برای پرو مکس (۱۲۸ گیگابایت) شروع می‌شود.

آیفون ۱۳ پرو امضای دیجیتال؛ نسخه مشکی

مدل سوم دارای محفظه مشکی شیک ساخته شده از تیتانیوم ساتن با پوشش PVD است که این مدل نیز دارای کد QR طلایی می‌باشد. قیمت این مدل از ۶۲۲۰ دلار برای آیفون ۱۳ پرو (۱۲۸ گیگابایت) و ۶۷۵۰ دلار برای پرو مکس بزرگتر (۱۲۸ گیگابایت) شروع می‌شود. شرکت خاویار از این مدل نیز ۹۹ دستگاه را تولید خواهد کرد.

حتما بخوانید:  رسایی: به جداشده‌های صدا و سیما آنتن ندهید!

آیفون ۱۳ جدید با امضای دیجیتالی طلایی!

مدل‌های محدود امضای دیجیتال iPhone 13 Pro خاویار، دقیقاً همان عملکرد‌های نسخه‌های معمولی اپل را ارائه می‌کنند. مدل Pro دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی AMOLED است و Pro Max دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است و هر دو از نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

این گوشی‌های هوشمند از تراشه بسیار قدرتمند A15 Bionic و سیستم عامل iOS 15 بهره می‌برند. یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه وجود دارد که با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی FaceTime در جلو، پشتیبانی می‌شود. آیفون ۱۳ پرو دارای باتری ۳۰۹۵ میلی آمپر ساعتی است که با آن می‌توانید تا ۲۲ ساعت ویدیو پخش کنید و باتری ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعتی آیفون ۱۳ پرو مکس نیز ۲۸ ساعت پخش ویدئو را تضمین می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *