اادعای ۲۰۰هزاردلاری درباره همسر یک استاندار اادعای ۲۰۰هزاردلاری درباره همسر یک استاندار | آوتاف
خانه / اخبار داغ / اادعای ۲۰۰هزاردلاری درباره همسر یک استاندار

اادعای ۲۰۰هزاردلاری درباره همسر یک استاندار

خبرگزاری فارس: رسیدگی به پرونده ۱۸ جلدی تخلفات ارز‌های دولتی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد که امید اسدبیگی متهم ردیف اول این پرونده ادعایی را درباره استاندار خوزستان مطرح کرد.

بر اساس اعلام نماینده دادستان امید اسدبیگی متهم ردیف اول این پرونده است که در کیفرخواست او عنوان اتهامی سردستگی سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز و معاملات غیرمجاز ارز‌های دولتی به چشم می‌خورد.

خبرگزاری اصولگرای دانشجو در خبری با اشاره به بخشی از جلسه دادگاه پرونده ۱۸ جلدی تخلفات ارز‌های دولتی به نقل از یکی از خبرنگاران خوزستانی حاضر در این جلسه دادگاه مدعی شد: نماینده دادستان در این جلسه ابراز کرده که یک اتهام دیگر اسدبیگی، آلوده کردن مسئولین بوده است. اسدبیگی اعتقاد دارد هر کسی را در هر مقامی می‌توان خرید! هزینه سفر استاندار و خانواده وی (چندین خانواده و وابستگان) را اسدبیگی داده است؛ هزینه بلیط‌ها و تور ۲۵ هزار دلار شده است! همچنین اسدبیگی مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به همسر استاندار خوزستان داده است.

پرداخت هزینه سفر استاندار و خانواده

همچنین روز گذشته دادستانی تهران در اطلاعیه‌ای اظهارات یک متهم به اخلال در نظام اقتصادی درباره مطالب انتسابی به استاندار خوزستان را تایید کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در جلسه رسیدگی به اتهامات آقای امید اسد بیگی و سایر متهمین پرونده در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، آقای اسد بیگی در جلسه رسیدگی دادگاه، اظهار داشت که بازپرس پرونده( آقای نریمانی) در خصوص مراودات مالی وی با دادستان کل کشور و فرزندش، از ایشان تحقیق و سوالاتی داشته که بدنبال این اظهارات، بازپرس مربوطه آقای نریمانی در مذاکره با مسئولین دادسرای تهران، اظهارات آقای اسد بیگی را در این خصوص اساساً تکذیب نمود و اعلام داشت که در جریان تحقیقات آقای امید اسد بیگی عنوان داشته که مبالغی را در خصوص مسافرت استاندار خوزستان و خانواده وی هزینه کرده است که این مطالب صورت‌جلسه و در پرونده موجود است ولی راجع به شخص دادستان کل کشور و فرزند وی هیچ بحث و یا سوالی از جانب بازپرسی و یا متهم مطرح نبوده و لذا این بخش از اظهارات اخیر وی در جلسه دادگاه در خصوص دادستان کل کشور و فرزندش را قویاً تکذیب نمود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دردسر شیرین تیم ملی از زبان اسکوچیچ

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *